سایلنت هیل 2

به نظر می‌رسد 17 سال پس از عرضه‌ عنوان Silent Hill 2، این بازی هنوز رمز و رازهای نهفته زیادی در خود داشته باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اخیرا یکی از کاربران توییتر به نام punk7890 کشف کرده است که با استفاده از یک چیت‌کد می‌توان یه یک مپ کوچک در گوشه بالای سمت راست تصویر دسترسی پیدا کرد. اگرچه قبل از این هکرهای دیگری نیز فهمیده بودند که در بازی یک مینی‌مپ وجود دارد اما شیوه‌ی دسترسی به آن تا به الان مشخص نشده بود. همچنین گفته شده که این مینی‌مپ فقط بر روی نسخه‌ی اورجینال PS2 موجود است. این کاربر در این باره توضیح داده:

" 2 راز مخفی در Silent Hill 2 پیدا کردم. ترکیپ پیچیده‌ای از زدن دکمه‌های مختلف 4 نوع مینی‌مپ مختلف را فعال می‌کند که می‌توان در بالا و سمت راست تصویر آن را مشاهده کرد. علاوه بر این، ترکیب دیگری از زدن دکمه‌ها باعث می‌شود که بتوانید بازی را هر کجا و هر زمان که دلتان بخواهد ذخیره کنید."

با این وجود دسترسی به این مینی‌مپ آنقدرها هم ساده نیست و به یک دکمه‌زنی ساده ختم نمی‌شود. قبل از آن، بازیکن باید به پایان‌بندی‌های مختلف بازی که هر کدام شرایط جداگانه‌ای دارند نیز دسترسی پیدا کند و بعد از تمام آن مراحل کد مربوطه را وارد کند. Silent Hill 2 یکی از معدود بازی‌هایی است که پس از مدت بسیاری زیادی از انتشار آن، هنوز رازهای عجیب و غریبی در خود دارد. حتی یکی از کاربران یوتیوب Silent Hill 2 را به بازی Death Stranding هم مرتبط کرده است!. بهرحال بازی‌های دیگری هم مانند سری Mortal Kombat ، Resident Evil و Metal Gear پس از سال‌های طولانی هنوز ایستراگ‌ها و رازهای مخفی عجیبی در خود دارند که طرفداران مشغول کاوش در آن‌ها هستند. 

سایلنت هیل 2

منبع متن: pardisgame