Devil May Cry 5 یکی از هیجان‌ انگیزترین عناوین به نمایش درآمده در رویداد E3 2018 بود. در حالی که پیشتر به صحبت در مورد بازی و جزییات شخصیت‌ها پرداختیم، حال به تازگی اطلاعات جدید دیگری از بازی منتشر شده است. همانطور که از قبل می‌دانیم، V در داستان نسخه‌ی پنجم نقش بزرگی را ایفا […]

Devil May Cry 5: جزییاتی از نرخ فریم، موسیقی و دیگر بخش‌های بازی منتشر شد

Devil May Cry 5 یکی از هیجان‌ انگیزترین عناوین به نمایش درآمده در رویداد E3 2018 بود. در حالی که پیشتر به صحبت در مورد بازی و جزییات شخصیت‌ها پرداختیم، حال به تازگی اطلاعات جدید دیگری از بازی منتشر شده است.

همانطور که از قبل می‌دانیم، V در داستان نسخه‌ی پنجم نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد. حال کپکام (Capcam) به طور رسمی تایید کرد که او یکی از شخصیت‌های قابل بازی است. به غیر از این، Devil May Cry 5 با نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد و تمرکز سازندگان برروی جلوگیری از افت فریم در محیط‌های شلوغ است تا تجربه‌ای سریع و منحصر به فرد در اختیار بازیکنان قرار دهند.

پیشتر به صحبت در مورد این موضوع که برای اولین بار در این سری شاهد استفاده‌ از مدل‌های زنده برای ساخت شخصیت‌های Devil May Cry 5 خواهیم بود، پرداختیم. حال با توجه به اطلاعات منتشر شده علاوه بر اسکن چهره‌ مدل‌های مختلف، شاهد اسکن لباس‌های مورد استفاده در این نسخه خواهیم بود. به نظر می‌رسد که کپکام قصد دارد تا با ارتقای سطح مدل‌سازی، عنوانی با جلوه‌های بصری واقع‌گرایانه را برای طرفداران به ارمغان آورد.

در نسخه‌های قبلی بازیکنان قادر بودند تا به لغو انیمیشن‌‌ حرکات خود بپردازند. اما این مورد در Devil May Cry 5 امکان‌پذیر نخواهد بود؛ چرا که به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این مورد با گرافیک واقع‌گرایانه بازی در تضاد است و دیدن آن عجیب خواهد بود. البته این به معنای واکنش‌های کندتر نیست و سازندگان در تلاش هستند تا ضمن حفظ گرافیک فوتورئالیسم بازی، باعث بهبود واکنش‌ و سرعت انجام آن‌ها شوند. به هر حال دیدن نتیجه نهایی هیجان انگیز خواهد بود.

داستان بازی چند سال پس از Devil May Cry 4 به وقوع می‌پیوندد. چرا که کپکام قصد دارد تا Nero در بهترین حالت ممکن هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی قرار داشته باشد. علاوه بر این، سازندگان تایید کردند که دلیلی پشت نگاه مرموز Dante نهفته است. به نظر می‌رسد که این دلیل نوعی راز می‌باشد که باید با تجربه‌ی بازی از آن پرده برداریم.

در ادامه سازندگان به صحبت در مورد موسیقی بازی پرداختند و اعلام کردند که با توجه به کمبو‌های مورد استفاده توسط بازیکنان، موسیقی پس‌‌زمینه تغییر می‌کند. این می‌تواند به نوعی یک راه برای ایجاد انگیزه در بازیکنان برای تجربه‌ی حرکات جدید باشد. بنابراین بایستی برای شنیدن یک موسیقی هیجان‌انگیز دست به نوآوری بزنید و کمبو‌های مختلفی را امتحان کنید.

Devil May Cry 5 در تاریخ نامشخصی در سه ماه اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa