تسویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) و یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi)، تهیه‌کنندگان عنوان Resident Evil 2 در گفتگویی با Daily Star از سخت‌ترین بخش‌ بازسازی Resident Evil 2 صحبت کردند. به نظر آن‌ها سخت‌ترین بخش کار، بازسازی تمساح غول‌پیکر بوده است. در ادامه صحبت‌های آنان را در این زمینه می‌خوانید: کاندا: [با خنده] بیست سال قبل، گرافیکی […]

سازندگان از سخت‌ترین بخش‌ بازسازی Resident Evil 2 می‌گویند

تسویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) و یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi)، تهیه‌کنندگان عنوان Resident Evil 2 در گفتگویی با Daily Star از سخت‌ترین بخش‌ بازسازی Resident Evil 2 صحبت کردند. به نظر آن‌ها سخت‌ترین بخش کار، بازسازی تمساح غول‌پیکر بوده است.

در ادامه صحبت‌های آنان را در این زمینه می‌خوانید:

کاندا: [با خنده] بیست سال قبل، گرافیکی که در اختیار داشتیم چندان واقعی نبود و این بدین معنی بود که می‌توانستیم از بسیاری چیزها صرف‌نظر کنیم؛ چیزهایی که امروز نمی‌توانیم. شما می‌توانستید با زحمت کمی، موجودات خارق‌العاده‌ای را خلق کنید. بنابراین خلق یک تمساح غول‌پیکر، چالش بزرگی است [خنده]. تلاش برای به‌روزرسانی آن در عنوانی که شما چهره‌ها را اسکن کرده‌اید، از بازیگران موشن کپچر استفاده کرده و محیط‌هایی نزدیک به واقعیت و فوتورئالیستیک طراحی کرده‌اید بسیار بسیار کار سختی است. حتی نمی‌دانی از کجا باید شروع کنی!

هیرابایاشی: ساختن چنین چیزی به نحوی که از همه لحاظ راضی‌کننده باشد، کار بسیار سختی است. ما مدتی به این فکر می‌کردیم که “آیا باید کل تمساح را از بازی حذف کنیم؟ کار خیلی سختی است”. اما می‌دانستیم که این کار با واکنش شدید طرفداران همراه خواهد بود؛ می‌دانستیم که باید تمام آن لحظات و خاطرات موردعلاقه طرفداران را بازسازی کنیم. بنابراین اگرچه کار سختی بود ولی ما آن را انجام دادیم. این کار بدون تغییر دادن آهنگ بازی، بسیار دشوار بود. ما در این بازی با خاطرات افراد نیز سروکار داریم و این سختی کار را دوچندان می‌کند. تلاش برای خلق صحنه‌ای که در آن شخصیتی با سایز یک انسان توسط یک چاقو با تمساح مبارزه می‌کند…بسیار احمقانه بود. مردم آن را یک صحنه احمقانه به یاد نمی‌آورند چرا که کل بازی در آن زمان پیشگامانه بو ولی آن لحظه مضحک به نظر می‌رسید. ساختن چنین چیزی در زمان حال، روندی دشوار برای ما به دنبال داشت.

کاندا: برای ما راحت‌تر است به این سوال که بازی چه وقت منتشر می‌شود پاسخ دهیم. ما طرز تفکر و سلایق مخصوص به خود را داریم که ممکن است در اینگونه موارد بقیه متفاوت با ما فکر کنند.

هیرابایاشی: ممکن است که آن‌ها نسخه‌ای بدون نقص از بازی را در ذهن داشته باشند و کاری که ما انجام می‌دهیم باعث تضعیف آن شود. ما فقط تلاش می‌کنیم عنوانی بسازیم که احساسی درست را منتقل کند و با چیزی که شما از نخستین تجربه گیم‌پلی بازی به یاد دارید، سازگار باشد.

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طبق اعلام سازندگان بازی در رویداد کمیک کان حضور خواهد داشت؛ پس به زودی اخبار و اطلاعات بیشتری از آن به دستمان خواهد رسید.

منبع متن: gamefa