با این‌که بازی انحصاری Wild، در اولین سال‌های عرضه پلی‌استیشن ۴ معرفی شد، اما تاکنون تنها یک نمایش داشته است. خالق Rayman، آقای میشل انسل (Michel Ancel)، با سرعت مدنظر خود کار می‌کند. اما با این حال وی چندین بار اشاره کرد که این پروژه هنوز در حال توسعه است. به تازگی یکی از تهیه […]

عنوان انحصاری Wild هنوز در حال توسعه است | جذب نیروی جدید توسط استودیو

با این‌که بازی انحصاری Wild، در اولین سال‌های عرضه پلی‌استیشن ۴ معرفی شد، اما تاکنون تنها یک نمایش داشته است. خالق Rayman، آقای میشل انسل (Michel Ancel)، با سرعت مدنظر خود کار می‌کند. اما با این حال وی چندین بار اشاره کرد که این پروژه هنوز در حال توسعه است.

به تازگی یکی از تهیه کنندگان شرکت سونی یعنی آقای تام اکانر (Tom O’Conner)، در توئیتی جدید اعلام کرد که استودیو فرانسوی وایلد شیپ (Wild Sheep Studios)، در حال جذب نیرو است.

استودیو وایلد شیپ در شهر مونتپلیر (Montpellier)، در حال جذب نیرو است. کار کردن با میشل انسل و تیم با استعدادش، یک فرصت هیجان‌انگیز است.

زمانی که به لیست استخدامی این استودیو نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این توسعه دهنده فرانسوی به دنبال افراد بسیار زیادی می‌گردد. پس یا آن‌ها در حال حاضر مراحل پایانی توسعه بازی را پشت سر می‌گذارند یا این‌که به تازگی می‌خواهند این کار را شروع کنند.

تریلر گیم‌پلی این بازی بسیار جذاب و جالب بود و ما بسیار خوشحالیم که این عنوان هنوز در حال توسعه است.

منبع متن: gamefa