به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، انیمیشن سریالی برند Sly Cooper کار خود را در اکتبر سال 2019(مهر سال 1398) آغاز خواهد کرد.

سال گذشته Techinicolor Animation Productions اعلام کرد، با همکاری Sony یک انیمیشن CG از Sly Cooper تولید خواهد کرد که در جریان آن خاطره‌انگیزترین شخصیت‌های سری Sly Cooper نیز حضور خواهند داشت. PGS Entertainment، مدیر این برند، در ResetEra خبر را به اشتراک گذاشت و به نظر می‌رسد در اکتبر سال آینده نیمه اول فصل اول پخش می‌شود.

در قسمت توضیحات آمده است:

"Sly Cooper داستان ماجراجویی‌های یک راکون خوش صحبت و کاریزماتیک را در محیطی مدرن روایت می‌کند. این سریال انیمیشینی ترکیبی از طنز، اکشن و شخصیت‌های به یاد ماندنی قدیمی خواهد بود و یک سریال فراموش نشدنی را به ارمغان خواهد آورد."

با توجه به لیست‌بندی جدید، 26 قسمت ابتدایی فصل اول در اکتبر 2019(مهرماه سال 1398) و قسمت‌های 27 تا 52(نیمه دوم فصل اول) در جولای 2020(تیر ماه 1399) پخش خواهند شد.

Sly Cooper یک بازی نسبتا قدیمی است که در این نسل خبری از آن نبود اما شاهد بازی‌های معتددی از این سری بر روی PS2، PS Vita و PS3 بودیم و جالب است بدانید سازنده بازی استودیو Sucker Punch می‎باشد که در حال حاضر عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushima را در دست ساخت دارد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame