به تازگی تایتان کمیکز (Titan Comics) و بلیزارد (Blizzard) به معرفی مجموعه‌ای کاملا جدید از کتاب‌های مصور پرداختند که در دنیای سری بازی‌‌های تحسین شده Diablo در جریان خواهد بود. مجموعه یاد شده توسط مارو ولفمن (Marv Wolfman) و پیُتر کوالسکی (Piotr Kowalski) نوشته و طراحی شده است. داستان مجموعه روایتگر گروهی از محققان کارکشته می‌باشد […]

از سری جدید کتاب‌های مصور عنوان Diablo رونمایی شد

به تازگی تایتان کمیکز (Titan Comics) و بلیزارد (Blizzard) به معرفی مجموعه‌ای کاملا جدید از کتاب‌های مصور پرداختند که در دنیای سری بازی‌‌های تحسین شده Diablo در جریان خواهد بود.

مجموعه یاد شده توسط مارو ولفمن (Marv Wolfman) و پیُتر کوالسکی (Piotr Kowalski) نوشته و طراحی شده است. داستان مجموعه روایتگر گروهی از محققان کارکشته می‌باشد که به دنبال یافتن ریشه‌ی حقیقی بشریت هستند. این کتاب در چهار جلد و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد.

هنوز جزییات زیادی از این مجموعه در دسترس نیست اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما در این حین می‌توانید به مشاهده برخی از شخصیت‌های طراحی شده توسط پیُتر کوالسکی در قسمت زیر بپردازید. پیشتر تایتان کمیکز کتاب‌های مصور دیگری برای عناوینی نظیر Bloodborne و Sea of Thieves منتشر کرده است. از جدیدترین پروژه آن‌ها می‌توان به ساخت کتاب مصور بازی Life is Strange اشاره کرد که در چهار قسمت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Diablo 3 آخرین نسخه عرضه شده از سری بازی‌های Diablo می‌باشد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این عنوان تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخته است و هم اکنون در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع متن: gamefa