چند روز بیشتر به رویداد QuakeCon 2018 باقی نمانده است؛ رویدادی که در Gaylord Resort و در دالاس تگزاس برگزار می‌شود و هزاران نفر از طرفداران بتزدا را که به دنبال اوقاتی خوش هستند گرد هم می‌آورد. این رویداد، میزبان پنل‌های بسیاری خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نخستین تریلر از گیم‌پلی Doom […]

احتمال دارد که Fallout 76 حضوری گسترده در QuakeCon 2018 داشته باشد

چند روز بیشتر به رویداد QuakeCon 2018 باقی نمانده است؛ رویدادی که در Gaylord Resort و در دالاس تگزاس برگزار می‌شود و هزاران نفر از طرفداران بتزدا را که به دنبال اوقاتی خوش هستند گرد هم می‌آورد. این رویداد، میزبان پنل‌های بسیاری خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نخستین تریلر از گیم‌پلی Doom Eternal اشاره کرد. با این وجود به نظر می‌رسد که این ناشر برنامه‌هایی نیز برای Fallout در نظر دارد.

البته با حضور تاد هاوارد (Todd Howard) در این رویداد، دیر یا زود اطلاعات و اخباری از Fallout در جریان این رویداد به گوشمان می‌رسید. با این وجود توئیت اخیر بتزدا نشان می‌دهد که Fallout در جریان این رویداد، در معرض نمایشی بزرگ قرار خواهد گرفت.

در این توئیت که در ادامه می‌خوانید، تصویری از افرادی که لباس Vault Boy را به تن کرده‌اند، منتشر شده است. ظاهرا در این رویداد افراد زیادی را با این شکل و شمایل خواهیم دید. حتی امکان دارد بعد از پایان این رویداد در سرتاسر ایالات متحده شاهد Vault Boyهایی باشیم که در حال تمجید از Fallout 76 هستند! در ادامه توئیت موردنظر را می‌خوانید:

Vault Boyها به میان ما می‌آیند! با شروع QuakeCon 2018، می‌توانید انتظار دیدن دوست Fallout محبوب خود را از ببینید.

به Vault Boyها نگاه کنید که در شهری در نزدیکی شما، سرو کله‌اشان پیدا شده است!

هنوز بتزدا چیزی را در این خصوص تائید نکرده است؛ با این وجود این احتمال وجود دارد که شاهد گیم‌پلی Fallout 76 در این رویداد باشیم. نمی‌توان گفت که دمویی قابل بازی را شاهد باشیم ولی با توجه به این که نسخه‌ آزمایشی بازی به زودی و قبل از عرضه بازی در نوامبر منتشر خواهد شد، قطعا این رویداد فرصت مناسبی برای عرضه این نسخه خواهد بود. به هر حال بازی Fallout 76 در کنار Doom Eternal، گزینه‌های مناسبی برای افتتاحیه این رویداد در صبح جمعه هستند. ما در گیمفا به پوشش کامل این رویداد خواهیم پرداخت. بنابراین برای کسب اطلاعات و پیگیری اخبار مریوط به بازی‌های جدید و سایر رخدادهای این رویداد با ما همراه باشید.

اما در جدیدترین اخبار مربوط به بازی به تازگی اعلام شد که Fallout 76 شامل هیچگونه سیزن پس و بسته الحاقی پولی نخواهد بود. همچنین بتزدا اخیرا اعلام کرده که نسخه آزمایشی بازی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

بازی Fallout 76 در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa