طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی‌ها، به تازگی بازی Hyper Universe به صورت رایگان برای کنسول ایکسباکس وان عرضه شده است. بازی Hyper Universe، یک عنوان رایگان و در سبک MOBA و side-scrolling خواهد بود که استودیو بازیسازی کویوسافت (Cwavesoft) وظیفه ساخت آن و شرکت نکسون آمریکا (Nexon America) مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند. البته […]

بازی Hyper Universe برای ایکس‌باکس وان منتشر شد

طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی‌ها، به تازگی بازی Hyper Universe به صورت رایگان برای کنسول ایکسباکس وان عرضه شده است.

بازی Hyper Universe، یک عنوان رایگان و در سبک MOBA و side-scrolling خواهد بود که استودیو بازیسازی کویوسافت (Cwavesoft) وظیفه ساخت آن و شرکت نکسون آمریکا (Nexon America) مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند. البته تا قبل از این، Hyper Universe برای پلتفرم رایانههای شخصی در تاریخ ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۶ (۱۷ ژانویه ۲۰۱۸) به طور رایگان عرضه شده بود، اما حالا کاربران ایکسباکس وان هم قادر به تجربه این بازی خواهند بود.

اگر با بازی Hyper Universe آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که کاربران در ابتدای آن ۳۹ عدد شخصیت مختلف و متفاوت را در اختیار دارند که هر یک با مهارت‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌های متنوع و خاص، از یکدیگر جدا شده و در دسته‌های متعددی قرار می‌گیرند. بازی از دو نقشه بزرگ با نام‌های Delta Station و Dragon Refuge پشتیبانی خواهد کرد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، یکی را برای بازی انتخاب کنید. نقشه Delta Station یک پایگاه و منطقه نظامی خواهد بود که یک افسر قدرتمند در آن حکم‌رانی خواهد کرد. از سویی دیگر Dragon Refuge در یک جنگل زیبا جریان خواهد داشت که در نقطه مرکزی آن یک اژدهای بزرگ حضور خواهد داشت.

به لطف وجود ویژگی Spectate Mode، می‌توانید بازی و مسابقات دیگر کاربران را به صورت زنده تماشا کنید. همچنین Custom Match این اجازه را به شما خواهد داد تا بدون هیچ محدودیتی، به تمامی توانایی‌ها و مهارت‌های بازی دسترسی داشته باشید و در کنار دیگر دوستان خود، به تجربه بازی بپردازید.

هم اکنون بازی Hyper Universe برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده و تیم سازنده بازی در مورد این عرضه، توضیحاتی را ارائه داده است:

به علت انتشار بازی Hyper Universe برای ایکس‌باکس وان، یک هدیه ویژه در اختیار تمامی کاربران خواهد بود. افرادی که از حالا تا تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) این بازی را تجربه کرده و ده عدد مسابقه را با پیروزی و موفقیت به ثمر برسانند، یک لباس انحصاری برای شخصیت آلن (Allen) با نام Aurora’s Blade دریافت خواهند کرد. در بازی مراحل و ماموریت‌های روزانه و هفتگی وجود خواهد داشت که می‌توانید با اتمام آن‌ها، به تعدادی لباس و کوپن دسترسی داشته باشید. در واقع با استفاده از کوپن‌ها، قادر خواهید بود تا اکثر لباس‌های درون بازی را به دست آورید.

در ادامه کاربران قادر خواهند بود تا بسته مخصوص Ultimate Hypers Pack را با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در کنسول ایکس‌باکس وان خریداری کرده و از محتویات آن بهره‌مند شوند. اگر بخواهیم ارزش واقعی تمامی محتویات این بسته را تعین کنیم، در واقع شما باید برای خریداری آن باید ۱۲۰ دلار هزینه کنید و این قیمت را، میزان محتویاتی که در آن قرار دارد نشان می‌دهد. این بسته یک مجوز برای شما صادر خواهد کرد تا بتوانید به تمامی شخصیت‌های بازی در حال حاضر و آن‌هایی که قرار است در آینده اضافه شوند، دسترسی داشته باشید. همچنین لباس‌ها و تجهیزات مختلف و مخصوصی در اختیار شخصیت‌های ارسلان (Arslan)، آتنا (Athena)، بلو رز (Blue Rose)، کین (Cain)، ایگنشا (Ignitia) و ترنر (Turner) خواهد بود.

بازی در حال حاضر به صورت رایگان برای پلتفرم ایکس باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa