بازی ماجراجویی سوم شخص Spirit of The North برای PS4 معرفی شد + تریلر معرفی

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GEMATSU، به تازگی Infuse Studio، بازی ماجراجویی سوم شخص Spirit of The North را معرفی کرده است، این بازی در ابتدا برای کنسول PS4 منتشر می‌شود.

در زیر شما می‌توانید اطلاعات کلی که توسط وبسایت رسمی بازی منتشر شده است را مشاهده کنید:

"Spirit of The North یک بازی تک‌نفره ماجراجویی سوم شخص است که از سرزمین‌های اسرار‌ آمیز و نفس گیر ایسلند الهام گرفته شده است. این بازی از فرهنگ عامه و اداب و رسوم قدیمی و افسانه‌های قومی و اجدادی سرزمین‌های شمالی ریشه می‌گیرد. بازی به این دلیل که به صورت هدفمند هیچ دیالوگ و روایتی ندارد منحصر به فرد است. بازیکنان می‌بایست با جست و جو در محیط اطراف معما‌های مختلف را حل کرده و به معنا و مفهوم تمدن باستانی گمشده بیاندیشند. در نقش یک روباه قرمز ساده‌ مونث که داستانش با نگهبان نور‌های شمالی درهم تنیده شده است بازی کنید. در حالی که از روی کوه‌ها و از زیر اسمان‌های لکه دار قرمز سفر می‌کنید، چیز‌های بیشتری در مورد همراه خود و سرزمینی که به صورت مخروبه رها شده است پیدا خواهید کرد.

ویژگی‌های کلیدی:

بیدار کردن: یک سفر کاملا مکتشفانه و یک  همراهی را شروع کرده و روح خفته شمال را بیدار کنید.

سفر کردن: با کمک همراه جدید خود، خرابه‌های گذشته را اشکار کرده و بر موانع غلبه کنید.

کشف کردن: از دشت‌های هموار سرزمین‌های قطبی، یخچال‌ها و سراشیبی کوه‌ها در حالی که ردی قرمز رنگ  و شوم که اسمان را نقاشی می‌کند دنبال می‌کنید، عبور کنید."

شما می‌توانید تریلر معرفی منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

منبع متن: pardisgame