عنوان Fallout 76 با مواردی مانند اتصال همیشه به اینترنت و تمرکز بر روی بخش چند‌نفره سری Fallout را وارد مسیر تازه‌ای خواهد کرد اگر چه نمی‌تواند موفقیت آن را تضمین کرد اما شکی در این موضوع نیست که با یک بازی جذاب طرف هستیم. "پیت هاینز" در توییت جدید خود اعلام کرد که قابلیت Cross-Play برای این عنوان وجود نخواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، هاوارد دو ماه پیش به GameStar.de گفته بود که Bethesda خواهان قابلیت Cross-Play است اما در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و دلیلش ساده است، سونی آنچنان که باید حمایت نمی‌کند و اقداماتش چندان کمک کننده نیست.

البته آقای "شاون لیدن" از سونی نیز جوابی به این موضوع داده بود که می‌توانید از اینجا جواب او را بخوانید.

تا به این لحظه سونی فقط صحبت‌هایی را مطرح کرده و همچنان تغییری در سیاست خود اعمال نکرده است. عناوینی نظیر Rocket League و Minecraft در حال حاضر بر روی دو پلتفرم Xbox One و Nintendo Switch از قابلیت Cross-Play حمایت می‌کنند اما همچنان خبری از نسخه PS4 نیست.  از طرف دیگر بازی The Elder Scrolls: Legends از قابلیت Cross-Play پشتیبانی خواهد کرد و به همین خاطر ممکن است نسخه PS4 در آینده منتشر نشود.

Fallout 76 در نوامبر (آبان) سال جاری بر روی سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد و بتای آن در مهر امسال در ابتدا برای Xbox One و سپس برای سایر پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame