Daniel Bryan حالت 2K Showcase خود را بر روی WWE 2K19 دریافت می‌کند.

بله، این حقیقت دارد، Daniel Bryan حالت 2K Showcase خود را بر روی WWE 2K19 دریافت می‌کند. برای  کسانی که در مورد سری بازی‌های WWE اطلاعاتی ندارند، به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، حالت Showcase بر روی کشتی‌گیرها یا دورانی خاص تمرکز می‌کند و فیلم‌های مستند را با باز‌ افرینی مسابقات کلاسیک ترکیب می‌کند. برای چندین سال این بخش نقطه عطف سری بازی‌های WWE بود اما این بخش در نسخه‌های WWE 2K18 و 2K19 قرار نداشت.

خوشبختانه حالت Showcase یک بازگشت نمایشی را با آمدن Daniel Bryan دریافت می‌کند. این Showcase نگاهی کلی به دوران مسابقات WWE ریشوی محبوب یعنی Underdog می‌اندازد، از اولین مسابقه ارزیابیش تا بازگشت اخیرش به میدان مسابقه، همچنین چند قطعه مصاحبه جدید با خود Daniel Bryan در این بخش وجو دارد.

به طور کلی نمایش Daniel Bryan شامل 12 مسابقه تاریخی ( که یکی از ان‌ها غافلگیر کننده خواهد بود)، 9 میدان مسابقه و همچنین صحنه نمایش قدیمی Velocity و WrestleMania XXX به همراه 11 ظاهر متفاوت از Bryan می‌باشد. همچنین این showcase شامل :

"12 ویدئو داستان محور که تعدادی ار آن‌ها بسیار پر جزئیات و مفصل هستند.

8 نحوه ورود و 11 صحنه پیروزی جدید.

و به صورت ویژه، Daniel Bryan  چهار نحوه ورود و شیش صحنه پیروزی جدید دارد با توجه به این موضوع اگر Daniel به همراه Kane به عنوان جزئی از "Team Hell No" هم تیمی شوند اتفاقات جالبی رخ می‌دهد."

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان مفاهیم بصری بازی و شرکت Yuke، در حال صرف مقدار قابل توجهی تلاش بر روی بخش The Return of Daniel Bryan هستند. ظاهرا،‌حالت Showcase قبل از بازگشت Daniel Bryan در WrestleMania به خوبی در دست توسعه قرار داشته است اما  توسعه دهندگان بازی مطمعن نبودند که چگونه آن را به پایان برسانند، خوشبختانه، آن‌ها پایان خوش خود را پیدا کردند.

WWE 2K19 گزینه‌های متعددی را برای خرید ارائه می‌کند، نسخه معمولی،Deluxe و بسته‌های Collector و extra-swanky، Ric-flair-themed woooo! Edition. همچنین 2K Games چالش WWE Million-Dollar را معرفی کرده است، هرکسی که یک چالش مشخص درون بازی را کامل کند می‌تواند قهرمان WWE در WWE 2K19 یعنی AJ Styles را به مبارزه بطلبد. او را شکست دهید و میلیون‌ها دلار ببرید.

WWE 2K19 برای PS4 ،Xbox One و PC ( نسخه سوییچ بازی امسال منتشر نخواهد شد)، در تاریخ 9 مهر 1397 منتشر می‌شود. کسانی که نسخه Deluxe یا Collector بازی را خریدازی کنند، می‌توانند 4 روز زود‌تر به تجربه بازی بپردازند.

شما می‌توانید تریلر بازگشت Daniel Bryan را در زیر مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame