تحلیلگران: احتمال دارد Battlefield V و EA در میان عناوین بزرگ فصل تعطیلات ضعیف‌ترین عملکرد را داشته باشند؛ برتری COD: Black Ops IIII و Red Dead Redemption 2

همان‌طور که می‌دانید پاییز امسال بازی‌های بسیار بزرگی عرضه خواهد شد. به طور مشخص 5 بازی از هر ناشر بزرگ غربی، از اکتبر تا نوامبر، که پیش‌بینی می‌شود فروشی بیشتر از 10 میلیون نسخه خواهند داشت: Call of Duty: Black Ops IIII برای Activision، بازی Red Dead Redemption 2 برای Take-Two، بازی Assassin’s Creeed Odyssey برای Ubisoft، بازی Fallout 76 برای Bethesda و Battlefield V برای Electronic Arts.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی تحلیلگران شرکت آماری Piper Jaffray گزارشی منتشر کرده‌اند که در آن اعلام شده انتظار می‌رود EA و عنوان کلیدی آن‌ها یعنی Battlefield V ضعیف‌ترین عملکرد را در میان عناوین بزرگ و موردانتظار پاییز داشته باشند. این نتیجه حاصل یک پرسش و پاسخ از بیش از 300 گیمر آمریکایی پیرامون اینکه در بین این 5  عنوان از همه بیشتر خواهان تجربه کدام هستند، به دست آمده است. همان‌طور که در زیر می‌بینید، Battlefield V آخرین جایگاه را به دست آورده است.

هم‌چنین این گزارش شامل جدولی می‌شود که در آن عملکرد این بازی‌ها براساس ضریب نظرات مثبت و منفی (Like/Dislike) در Youtube بررسی شده است. در این جدول نیز Battlefield V در آخرین جایگاه قرار دارد و تنها عنوانیست که میزان نظرات منفی درباره آن از تعداد نظرات مثبت بیشتر است. البته، این‌ها تضمین نمی‌کنند که بازی عملکردی بد خواهد داشت ولی تحلیلگران بر این باروند که عرضه زودتر نقد و بررسی‌های قوی پیرامون Battlefield V برای جبران این عقب افتادن اولیه لازم است.

در آخر این گزارش اشاره می‌کند که بازی‌های باکیفیت علیرغم برنامه شلوغ بازی‌ها و عقب بودن از رقبا، پیشرفت خواهند داشت. در سال 2015 نیز در این بازه زمانی 5 بازی بزرگ عرضه شد: Halo 5: Guardians، Call of Duty: Black Ops III ،Star Wars Battlefront ،Fallout 4 و Assassin’s Creed Syndicate. برای مثال Call of Duty: Black Ops III سود و فروش بسیار خوبی داشت در حالی که سال بعد Infinite Warfare با وجود عرضه در سالی به مراتب خلوت‌تر، عملکردی بدتر از خود به جای گذاشت.

اما این پایان آمار و ارقام‌های منفی برای Battlefield V نیست. در گزارشی دیگر، ذکرشده که علیرغم اینکه Battlefield 1 یک موفقیت بزرگ برای EA بوده، ولی Battlefield V حداقل تاکنون نشانه‌هایی از یک عنوان پرسود نداشته است. بر اساس گزارش نویسنده Wall Street Journal یعنی "سارا نیدل‌من" (Sarah Needleman)، رابط‌های تحلیلگران Cowen Group در شرکت EA به آن‌ها گفته‌اند که آمار پیش‌فروش بازی Battlefield V ضعیف بوده است. هر 2 بازی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops IIII در زمینه پیش‌فروش از این عنوان پیشی گرفته‌اند و احتمال دارد که این بازی نیز به سرنوشتی نظیر Titanfall 2 دچار شود؛ عنوانی که از نظر طرفداران و منتقدان یک بازی قوی و خوب بود ولی در میان بازی‌های بزرگ و پرطرفدار پاییز سال 2016 گم شد و نتوانست در زمینه فروش انتظارات را برآورده کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame