حدود 3 سال و نیم از عرضه‌ی بازی اکشن و ماجراجویی The Order: 1886 برای کنسول PlayStation 4 می‌گذرد. حال رئیس استودیوی سازنده‌ی این بازی به تازگی صحبت‌های در مورد این بازی و آینده‌ی استودیو ارائه داده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، رو ویراسوریا (Ru Weerasuriya) رئیس استودیوی Ready at Dawn به تازگی در مصاحبه‌ای با وب سایت Polygon اطلاعات از فروش بازی The Order: 1886 به اشتراک گذاشت و درباره‌ی وضعیت استودیو در گذر زمان صحبت کرد. او هنجنین ادعا کرد که تیم آن‌ها داستان‌های زیادی را برای نسخه‌ی بعدی این بازی نوشته است، اما در نهایت تصمیم پایانی در دستان شرکت Sony قرار دارد.

او گفت: "باید بگویم که فروش بازی در زمان انتشار خود واقعا پایدار بود، البته همیشه زمان انتشار هر بازی، فروش عظیمی از آن را در بر می‌گیرد و ما توانستیم به یک فروش خوب ثابت و پایدار دست پیدا کنیم. علاوه بر آن بازخوردهای خوبی هم روبه رو شدیم و عده‌ای منتظر بازی بعدی ما بودند.

ما از قبل از عرضه‌ی The Order: 1886، بر روی جهان آن بسیار فکر کردیم و اقدامات زیادی را برای داستان آن انجام دادیم. داستان بازی ما تنها آن چیزی که مشاهده کردید نیست و موارد ناگفته‌ی زیادی در خود دارند که شاید در آینده بتوانیم آن‌ها را نمایش بدهیم."

Ready at Dawn بعد The Order: 1886 2 بازی دیگر که یکیشان یک بازی چند نفره‌ با نام Deformers بود و توسط شرکت GameTrus منتشر شد. این بازی بازی از سوی منتقدان با بازخوردهای نسبتا ضعیفی روبه رو شد و نتوانست موفقیتی برای سازندگان به همراه بیاورد، اما در عوض آن‌ها به کمک Oculus Studios یکی بازی واقعیت مجازی را برای Oculus Rift و با نام Lone Echo عرضه کردند که بسیار مورد ستایش قرار گرفت و حتی جوایزی هم دریافت کرد.

در پایان ویراسوریا اعلام کردکه استودیوی آن‌ها دوست دارد تا دوباره به ساخت بازی‌های پرهزینه‌ی AAA همچون The Order: 1886 مشغول شود. او گفت: "ما در طول این 15 سال در ژانر‌های مختلفی قدم گذاشتیم، مانند بازی‌های پلتفرمر تا نقش آفرینی، مبارزه‌ای، شوتر و واقعیت مجازی. ما اکنون تجربه‌ی زیادی داریم و تیم بااستعداد ما هر روز سعی در بهتر کردن خود دارد. بنابراین ما دوباره می‌خواهیم به ساخت بازی AAA بپردازیم."

منبع متن: pardisgame