عرضه عنوان اول شخص ترسناک SCORN تا سال 2019 به تعویق افتاد

استودیو Ebb Software امروز اعلام کرد که عرضه عنوان اول شخص ترسناک آخرالزمانی SCORN تا سال 2019 تاخیر خورده است. SCORN چند سال است که در دست ساخت قرار دارد و تیم سازنده حال پس از دریافت بودجه بیشتر تصمیم گرفته که با تاخیر در عرضه بازی زمان بیشتری را به بهینه‌سازی و اشکال‌زدایی آن اختصاص دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Ebb Software ،DSOGaming در بیاینه جدید خود از امضای یک قرار داد بسیار خوب با یک صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ خبر داده و اعلام کرده است که اکنون بودجه بیشتری برای توسعه Scorn در اختیار دارند و می‌توانند تمامی اهدافشان در توسعه بازی را محقق کرده و عنوانی  با کیفیت‌تر خلق کنند.

"بودجه مورد اشاره با توجه به المان‌های خلاقانه بازی بسیار ضروری است و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این قرارداد را امضا کنیم. مهم‌ترین جنبه برای ما، بعنوان یک استودیو، آزادی خلاقیت است. ما از همان ابتدای ساخت پروژه می‌خواستیم عنوانی با کمترین دخالت خارجی را خلق کنیم و این اصلا کار راحتی نیست."

در نتیجه این قرارداد جدید، استودیو Ebb Software حال بر روی ارتقا هر چه بیشتر بازی خود تمرکز خواهد کرد و به این ترتیب عنوان Scorn Part 1 of 2: Dasein در سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد.

SCORN یکی از سه عنوان اول شخص مستقلی است که بخاطر حال و هوای منحصر به فردشان بسیار مورد توجه قرار گرفتند. دو عنوان دیگر یعنی Agony و Inner Chains اخیرا عرضه شدند اما نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و امید می‌رود که سرمایه بیشتر به Ebb Software برای ارائه عنوان بهینه و با کیفیت کمک کند.

در ادامه می‌توانید نمایشی از گیم پلی این بازی که سال گذشته منتشر را تماشا کنید.

 

 

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

منبع متن: pardisgame