عنوان اکشن نقش‌آفرینی آنلاین Anthem که توسعه آن را استودیو بایوور (BioWare) عهده دار است، هنوز موارد ریز و درشت زیادی دارد که ما از آنها بی‌خبر هستیم اما خوب است که سازندگان، به مرور ما را در جریان جزئیات جدید قرار می‌دهند. تازه‌ترین آنها در ادامه مطلب موجود است. توضیحاتی که در ادامه خواهید خواند […]

با تازه‌ترین جزئیات از Anthem همراه ما باشید

عنوان اکشن نقش‌آفرینی آنلاین Anthem که توسعه آن را استودیو بایوور (BioWare) عهده دار است، هنوز موارد ریز و درشت زیادی دارد که ما از آنها بی‌خبر هستیم اما خوب است که سازندگان، به مرور ما را در جریان جزئیات جدید قرار می‌دهند. تازه‌ترین آنها در ادامه مطلب موجود است.

توضیحاتی که در ادامه خواهید خواند به نقل از مارک دارا (Mark Darrah) تهیه کننده اجرایی بایور هستند که در توییتر منتشر شده‌اند:

  • اولین مورد مربوط به اچیومنت (achievement) می‌شود که بازی Anthem در این رابطه، سیستم مخصوص خود را ارائه می‌کند اما فعلا معلوم نیست که دقیقا شامل چه چیز‌هایی خواهد شد.
  • موجوداتی که در محیط‌های زیرآبی دنیای بازی Anthem خواهید دید، صرفا جنبه ظاهری دارند و خبری از درگیری در آب نیست.
  • حال که صحبت از نبرد و درگیری شد، این موضوع را سازندگان گفته اند که قابلیت تیراندازی از کمر وجود خواهد داشت.
  • طبق گفته‌های دارا، در بازی سیستم شناسایی AFK (دور از کیبورد) تعبیه شده است.
  • در بحث شخصی‌سازی شما شاهد الگو‌ها و بافت‌ها خواهید بود که می‌توانید با استفاده از آنها، تغییرات مورد نظرتان را بر روی Javelin اعمال کنید.
  • هر Javelin تجهیزات مختص به خود را دارا است اما مهارت‌هایی که فری‌لنسر (freelancer) شما بدست می‌آورد، در همه حالت قابل استفاده خواهد بود.
  • این را از قبل می‌دانستیم که در بازی نقاطی وجود خواهد داشت که ری‌اسپاون بازیبازان از آن نقطه‌ها صورت می‌گیرد و می‌توان همراهان شکست خورده را احیا کرد اما حال گفته شده است، که این امکان در زمین‌های مخصوص باس‌ فایت‌ها وجود ندارد و امکان احیا یک بازیکن، فقط از طریق کمک بازیکن دیگر محقق می‌شود.
  • ماموریت‌ها دارای محدودیت زمانی نخواهند بود. اگر تمایل دارید که آنها را با حوصله و دقت انجام دهید، اختیار لازم را خواهید داشت.

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (مصادف با ۳ اسفند) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

جزئیات و اخباری که از Anthem منتشر می‌شوند بسیار هستند. می‌توانید دیگر جزئیاتی که به تازگی اعلام شده‌اند را در این قسمت مطالعه کنید.

 

منبع متن: gamefa