Treyarch چه چیزی از تست بتای بازی Call of Duty: Black Ops IIII یاد گرفته است؟

به تازگی استودیو Treyarch بعضی از چیزهایی که از بتای بازی Call of Duty: Black Ops IIII یاد گرفته است را اعلام کرده و گفته که این تغییرات در بتای بعدی این بازی که در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برروی PlayStation 4 آغاز می‌شود، اعمال خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، استودیو Treyarch در Reddit اعلام کرد که آن‌ها وارد "هر گونه تغییر کوچکی که در بازی اعمال خواهند کرد" نمی‌شوند ولی در مورد "پربحث‌ترین موضوعات که به طراحی بازی نیز مربوط می‌شوند" صحبت می‌کنند.

به صورت جالبی، زمان بسیاری از این بحث پیرامون توضیح‌دادن درمورد زره‌ی بدن نه چندان محبوب Black Ops IIII گذشت. "برای رسیدن به یکی از اهداف اصلی‌مان یعنی افزایش عمق گیم پلی، ما دسته‌بندی Gear را به بخش Creat-a-Class بازی Black Ops IIII اضافه کردیم. تعادل این دسته‌بندی در بتا زیاد برقرار نبود و این امر سبب شد تا زره‌ی بدن تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین موضوعات شود. "

در ادامه Trearch گفت با اینکه بعضی از مشکلات در بتا "آزاردهنده" بوده‌اند، ولی به اندازه‌ای که بعضی از بازیکنان اعلام کرده‌اند، سبب آزار و اذیت نبوده‌اند. از آن‌جایی که در بعضی از موارد نظر بازیکنان "سبب می‌شود تا یک موضوع بسیار بدتر از چیری که هست به نظر برسد"، انتظار نداشته باشید تا بتوان خیلی زود آن مشکل را از بین برد.

"این واقعا مهم است که قبل از هر گونه تغییر، شاهد طیف وسیعی از محتوای Creat-a-Class باشیم و اطلاعات زیادی از عملکرد بازیکنان با این محتویات جمع‌آوری کنیم. بیایید به این یکی چند روز دیگر نیز مهلت بدهیم."

دیگر تغییرات برنامه‌ریزی شده شامل ترفندها و مشکلات Fog of War (یک سیستم مینی‌مپ جدید برای بازی Black Ops IIII)، اعمال بهبود‌هایی در سیستم Spawnشدن، killcamها و دیگر چیزها می‌شد.

"توسعه بازی کاری متغیر بوده و می‌توان آن را تغییر داد- ما می‌دانیم که باید انتظار چیرهای غیرمنتظره را داشته باشیم؛ و ما همیشه در تلاشیم تا در کنار رشد و توسعه بازی، مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم."

عنوان Call of Duty: Black Ops IIII در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame