Dying Light

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، استودیوی Techland اعلام کرد که اسپین-آف Dying Light که با الهام گیری از عنواین بتل رویال ساخته شده ماه آینده به صورت Early Access از طریق استیم در دسترس خواهد بود. در این دوره Dying Light: Bad Blood رایگان نخواهد بود ولی زمانی که فاز early access به پایان رسید تبدیل به عنوانیF2P  (رایگان برای بازی برای تمامی پلتفرم‌ها، از جمله  PlayStation 4 و Xbox One) می‌شود.

Dying Light

Maciej Łączny، تهیه‌کننده اجرایی Dying Light: Bad Blood در بیانیه‌ای گفته:

"ما همیشه مشتاق اضافه کردن حالت چند بازیکنه‌ی پلیر مقابل پلیر به Dying Light بوده‌ایم. تمامی پیغام‌های بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌ها را خوانده‌ایم و حالت مولتی پلیر مورد بحثِ داغی بوده. همچنین مشاهده کرده‌ایم که چطور بازیکنان ایده‌ی زامبی بودن را پذیرفته‌اند و همین باعث الهام گیری برای گسترش بخش مولتی پلیر شد. ولی میخواستیم این را به روش Dying Light انجام دهیم، جایی که دنیایی پر از افرار آلوده درست به اندازه‌ی سایر بازیکنان خطرناک است. بدین شکل به Dying Light: Bad Blood زندگی بخشیده شد، تهدید مداوم آلوده‌ها و وحشی گری خلاقانه‌ی نبردهای تن به تن. این را با تجربه‌ی کاملاً جدید بی‌رحمانه‌ی بتل رویال ترکیب کنید. حالا جامعه‌ی طرفداران را تشویق می‌کنیم تا در تنظیم دقیق بازی قبل از عرضه آن به ما کمک کنند."

اگر برای تست جهانی بازی ثبت‌نام کرده‌اید، Techland تمام این جزئیات زیر را مطبوعات منتشر کرده.

تست جهانی دو مرحله‌ جداگانه خواهد داشت:

مرحله اول

به تعداد محدودی از بازیکنان که در 3 شهریور تا 4 شهریور برای تست ثبت‌نام کرده‌اند دسترسی داده می‌شود.

این مرحله به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد زیرساخت، مکانیک‌های matchmaking و سایر بخش‌های حیاتی بازی را آزمایش کنند.

مرحله دوم

به تمام بازیکنانی که برای تست ثبت‌نام کرده‌اند دسترسی داده می‌شود. 10 شهریور شروع شده و تا 11 شهریور ادامه پیدا خواهد کرد.

این مرحله برای تأیید اعبتار داده‌های جمع‌آوری شده در مرحله اول و تولید بازخوردهای بیشتر درمورد بازی است، از جمله مشکلات متداول و باگ‌های قبل از عرضه‌ی Early Access روی استیم.

کلیدهای استیم برای مراحل تست جهانی بازی در 31 مرداد توزیع می‌شوند. بازیکنان ایمیلی دریافت می‌کنند که شامل دستورالعمل ورود به اکانت Techland خود و لینک کردن آن به اکانت استیم و دریافت کلید استیم می‌شود.

تمام افرادی که در تست جهانی بازی شرکت کرده‌اند می‌توانند پیشروی خود در بازی را به نسخه‌ی Early Access منتقل کنند.

به طرز جالبی، اطلاعیه‌ی ابتدایی به شش بازیکن در یک مسابقه اشاره کرده، درحالی که خبر مطبوعاتی منتشر شده‌ی امروز می‌گوید 12 بازیکن همزمان وارد نزاع و هیاهو می‌شوند. Techland باید تعداد بازیکنان را از آن زمان دو برابر کرده باشد.

Dying Light Dying Light Dying Light Dying Light Dying Light

منبع متن: pardisgame