عنوان Forza Horizon 2 به زودی از فروشگاه Xbox حذف خواهد شد

به نظر می‌رسد که بازی مسابقه‌ای شرکت Microsoft یعنی Forza Horizon 2 به پایان راه رسیده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، شرکت Microsoft اعلام کرده که بازی ریسینگ Forza Horizon 2 که در سال 2014 برروی کنسول‌‌های Xbox One و Xbox 360 عرضه شده بود، در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) در کنار تمامی DLCهایش از فروشگاه Xbox حذف خواهد شد.

اگر بازی را خریده‌اید، می‌توانید هم‌چنان به تجربه آن بپردازید و این حذف‌‌شدن تاثیری برروی آن نخواهد گذاشت. مشخص نیست که آیا سرویس‌های آنلاین Forza Horizon 2 پس از توقف فروش بازی فعال خواهند ماند یا نه!

Microsoft مشخص نکرد که چرا بازی از فروشگاه Xbox حذف می‌شود ولی تقریبا یک الگوی این‌ چنینی برای طول عمر بازی‌های سری Horizon وجود دارد. فروش اولین نسخه از Forza Horizon نیز در سال 2016 متوقف شد، یعنی 4 سال پس از عرضه اولیه بازی.

شایان ذکر است که Forza Horizon 2 هم‌اکنون برای کاربران GOLD به صورت رایگان در دسترس بوده پس با توجه به توقف فروش بازی از ماه آینده، اکنون بهترین فرصت برای تجربه بازی است.

نسخه بعدی از این سری یعنی Forza Horizon 4 در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) برروی پلتفرم‌های Xbox One و PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame