استودیوی ال دیا (El Dia) که در گذشته از انتشار بازی Eve Rebirth Terror برای پلی‌استیشن ۴ و ویتا خبر داده بود، به تازگی تاریخ دقیق انتشار آن در کشور ژاپن را اعلام کرده است. بازی Eve Rebirth Terror از سری عناوین سبک اکشن است که در گذشته نسخه‌های متعددی از آن برای کنسول‌های مختلف منتشر شده […]

تاریخ انتشار بازی Eve Rebirth Terror در کشور ژاپن مشخص شد

استودیوی ال دیا (El Dia) که در گذشته از انتشار بازی Eve Rebirth Terror برای پلی‌استیشن ۴ و ویتا خبر داده بود، به تازگی تاریخ دقیق انتشار آن در کشور ژاپن را اعلام کرده است.

بازی Eve Rebirth Terror از سری عناوین سبک اکشن است که در گذشته نسخه‌های متعددی از آن برای کنسول‌های مختلف منتشر شده بود. در این بازی کنترل دو شخصیت به نام‌های Kojirogh Amagi و Marina Houjou را برعهده خواهید داشت و با توجه  به نیاز خود می‌توانید در هر زمانی آن‌ها را تغییر دهید.

به گفته‌ی سازندگان، گیم‌پلی و گرافیک نسخه‌ی جدید بهبود یافته و انتظار می‌رود که بازی‌بازان بیشتری از آن استقبال کنند. دو نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتای این بازی با هم تفاوت‌های جزئی خواهند داشت که بازی‌بازان در آینده با آن‌ها بیشتر آشنا خواهند شد. همچنین احتمال انتشار بسته الحاقی برای این بازی از سوی تیم سازنده زیاد است.

Eve Rebirth Terror در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۵ آپریل ۲۰۱۹) در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. این بازی در آینده برای سایر مناطق نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و باید دید که تاریخ انتشار آن چه زمانی خواهد بود.

منبع متن: gamefa