اگر به هر دلیلی موفق نشده‌اید تا بازی تحسین شده‌ی Journey را تجربه کنید، خبر خوبی برای شما داریم. همان‌طور که می‌دانید، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) پلتفرم فروشگاه دیجیتالی خود را راه اندازی کرده و تعدادی از بازی‌های محبوب را در دسترس قرار داده است. حال طبق اخبار جدید، بازی Journey نیز به این […]

بازی Journey برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

اگر به هر دلیلی موفق نشده‌اید تا بازی تحسین شده‌ی Journey را تجربه کنید، خبر خوبی برای شما داریم. همان‌طور که می‌دانید، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) پلتفرم فروشگاه دیجیتالی خود را راه اندازی کرده و تعدادی از بازی‌های محبوب را در دسترس قرار داده است. حال طبق اخبار جدید، بازی Journey نیز به این فروشگاه راه پیدا خواهد کرد.

این بازی مستقل توسط استودیوی thatgamecompany ساخته و سپس در سال ۲۰۱۲ به وسیله‌ی شرکت سونی برروی کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شد.

Journey داستان یک مسافر است که قصد دارد تا با گذشتن از یک صحرای بزرگ، به کوهستانی در دوردست سفر کند. بازی‌باز می‌تواند با دیگران تعامل داشته باشد اما این کار تنها محدود به یک ابزار موسیقی ساده خواهد بود که البته یکی از مهم‌ترین آیتم‌های بازی برای پیشرفت در مراحل نیز است. در نظر داشته باشید که برای تمام کردن بازی به دو یا سه ساعت زمان نیاز خواهید داشت. اما تمرکز برروی جلوه‌های بصری هنری و همچنین موسیقی‌های گوش نواز، یک تجربه‌ی فراموش نشدنی را به شما ارائه خواهد داد.

هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است. اما می‌دانیم که شرکت آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) بازی Journey را برروی فروشگاه دیجیتالی جدید اپیک منتشر خواهد کرد.

منبع متن: gamefa