استودیوی اسلج‌همر گیمز (SledgeHammer Games) و شرکت اکتیویژن (Activision) همکاری بسیار موفقی با یکدیگر داشته‌اند. این استودیو توسط اعضای سابق استودیوی ویسرال (Visceral) تشکیل شد، سپس با استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در ساخت Call of Duty: Modern Warfare 3 همکاری کرد. این استودیو در سال ۲۰۱۴ بازی Call of Duty: Advanced Warfare را ساخته […]

موسس استودیوی SledgeHammer شرکت اکتیویژن را تا پایان سال ترک خواهد کرد

استودیوی اسلج‌همر گیمز (SledgeHammer Games) و شرکت اکتیویژن (Activision) همکاری بسیار موفقی با یکدیگر داشته‌اند. این استودیو توسط اعضای سابق استودیوی ویسرال (Visceral) تشکیل شد، سپس با استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در ساخت Call of Duty: Modern Warfare 3 همکاری کرد. این استودیو در سال ۲۰۱۴ بازی Call of Duty: Advanced Warfare را ساخته و در نهایت آن‌ها موفق‌ترین بازی خود یعنی Call of Duty: World War 2 را توسعه دادند.

با این حال به نظر می‌رسد موسس استودیوی اسلج‌همر تا پایان سال جاری از جایگاه خود در این استودیو استعفا خواهد داد. آقای اسکوفیلد (Schofield) با انتشار پیامی در حساب توییتر خود این موضوع را تایید کرده است. ایشان به این موضوع اشاره کردند که اگرچه به خاطر همکاری با شرکت اکتیویژن و کار برروی سه عنوان متفاوت از سری Call of Duty بسیار خوشحال است ولی با این حال ایشان بی‌صبرانه منتظر تجربه‌های جدید هستند. ایشان تنها به این موضوع اشاره کردند که « این یک پروژه‌ی بسیار هیجان‌انگیز» خواهد بود ولی اطلاعات بیشتری از برنامه‌های آینده‌ی خود را منتشر نکردند. با این حال آقای اسکوفیلد تایید کردند که پیش از شروع به کار برروی این پروژه‌ی جدید، قصد دارند مدتی را به استراحت بپردازند.

آقای اسکوفیلد تا به امروز در ساخت چندین پروژه‌ی موفق و خوش‌ساخت دخیل بوده‌اند و امیدواریم این موضوع در پروژه‌های آینده‌ی ایشان نیز صحیح باشد.

منبع متن: gamefa