استودیوی سازنده‌ی بازی Battle Princess Madelyn از تاخیر در انتشار این عنوان برای کنسول‌‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ خبر داد. Battle Princess Madelyn که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد، از سری عناوین نقش‌آفرینی و دوبعدی است. تریلرها و تصاویر منتشر شده از بازی رضایت علاقه‌مندان به این سبک […]

انتشار بازی Battle Princess Madelyn برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ تاخیر خورد

استودیوی سازنده‌ی بازی Battle Princess Madelyn از تاخیر در انتشار این عنوان برای کنسول‌‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۴ خبر داد.

Battle Princess Madelyn که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد، از سری عناوین نقش‌آفرینی و دوبعدی است. تریلرها و تصاویر منتشر شده از بازی رضایت علاقه‌مندان به این سبک را تا حدود زیادی جلب کرده بود. در این بازی با کاراکتر اصلی بازی همراه شده و یک کشور را از شر جادوگری خبیث و مزاحم نجات دهید. همچنین شما می‌توانید از موسیقی‌های مختلف کلاسیک و جدید بازی لذت برده و یکی از برترین عناوین دوبعدی را تجربه کنید.

Battle Princess Madelyn در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۷ (۲۰ دسامبر ۲۰۱۸) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد اما تاریخ انتشار آن برای نینتندو سوییچ هنوز مشخص نیست. یکی از سازندگان در خصوص این تاخیر گفته است:

متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات جزئی، بازی Battle Princess Madelyn با کمی تاخیر در دسترس دارندگان سایر کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. خبر تاریخ دقیق انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ به زودی برای دارندگان این کنسول عرضه خواهد شد.

همچنین سازندگان از عرضه‌ی به‌روزرسان‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان خبر داده‌اند که میتواند خبر خوشحال‌ کننده‌ای برای طرفداران این عنوان باشد.

منبع متن: gamefa