در پاسخ به درخواست‌های هواداران و یک شبکه‌ی معروف در یوتیوب (YouTube)، یکی از تحلیل‌گران گروه NPD لیست پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ کنسول GameCube در آمریکا را منتشر کرده است. به احتمال زیاد بازی‌های برتر این لیست هیچ‌کس را غافل‌گیر نخواهد کرد. براساس گزارش منتشر شده توسط آقای Mat Piscatela بازی‌های Super Smash Bros. Melee، Mario Kart […]

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول GameCube منتشر شد

در پاسخ به درخواست‌های هواداران و یک شبکه‌ی معروف در یوتیوب (YouTube)، یکی از تحلیل‌گران گروه NPD لیست پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ کنسول GameCube در آمریکا را منتشر کرده است.

به احتمال زیاد بازی‌های برتر این لیست هیچ‌کس را غافل‌گیر نخواهد کرد. براساس گزارش منتشر شده توسط آقای Mat Piscatela بازی‌های Super Smash Bros. Melee، Mario Kart Double Dash، Super Mario Sunshine و The Legend of Zelda: The Wind Waker در صدر جدول پروفروش‌ترین بازی‌های کنسول GameCube قرار می‌گیرند. اگر این لیست را با لیست پروفروش‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های کنسول جدید شرکت نینتندو سوییچ مقایسه کنید، شباهت انکار نشدنی بین دو لیست یاد شده مشاهده می‌کنید. بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Super Mario Odyssey، Mario Kart 8 Deluxe و حالا Super Smash Bros Ultimate در صدر بازی‌های پروفروش کنسول نیتندو سوییچ قرار گرفته‌اند که شباهت زیادی به سری‌های پروفروش کنسول GameCube دارند.

نکته‌ی جالب لیست منتشر شده، عملکرد ضعیف بازی‌های ترد پارتی برروی کنسول GameCube است. بازی Resident Evil 4 بدون شک یکی از بهترین و موفق‌ترین عناوین منتشر شده‌ی تاریخ است که به عنوان یک بازی انحصاری کنسول GameCube منتشر شد. با این حال این بازی در جایگاه ۱۸ام لیست منتشر شده قرار گرفته است.

لیست کامل بازی‌های پرفروش کنسول GameCube را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa