دیروز خبری منتشر شد که بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران بازی Kingdom Hearts 3 را متعجب کرد. به نظر می‌رسد که عنوان Kingdom Hearts 3 استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix)، تقریبا یه ماه زودتر از زمان عرضه‌ی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این اخبار و گزارشات منتشر شده، ممکن است به‌طور کلی […]

بازی Kingdom Hearts 3 زودتر از زمان انتشار در دسترس قرار گرفت

دیروز خبری منتشر شد که بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران بازی Kingdom Hearts 3 را متعجب کرد. به نظر می‌رسد که عنوان Kingdom Hearts 3 استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix)، تقریبا یه ماه زودتر از زمان عرضه‌ی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این اخبار و گزارشات منتشر شده، ممکن است به‌طور کلی غیر واقعی باشد اما تصاویر و ویدئوهای عرضه شده از سوی بعضی از کاربران و بازی‌بازان، باعث تقویت این موضوع می‌شود. لازم به ذکر است برای جلوگیری از لو رفتن موضوع و داستان بازی، این عکس‌ها از طریق وب‌سایت گیمفا نشر داده نخواهد شد.

این اتفاق پیش آمده می‌تواند برای استودیوی بزرگ اسکوئر انیکس نتایج نه چندان خوبی را به همراه داشته باشد. این در حالی است که تنها یک ماه دیگر تا انتشار رسمی بازی Kingdom Hearts 3 باقی مانده است. همان‌طور که مطلع هستید، بازی بزرگ و محبوب Pokemon Let’s Go نیز چند روز قبل از انتشارش در آبان ماه، در دسترس بعضی از بازی‌بازان قرار گرفت. همچنین شایان ذکر است که بازی ممتاز شرکت نینتندو یعنی Super Smash Bros. Ultimate نیز چند هفته پیش از عرضه‌ی رسمی، در بعضی از فروشگاه‌های کشور مکزیک فروخته و بعضی از کدهای بازی  از طریق برخی از وب‌سایت‌های اینترنتی فاش شده بود.

هنوز می‌توان امیدوار بود که حداقل کدهای بازی Kingdom Hearts 3 در دسترس کاربران قرار نگرفته است اما باید پذیرفت که این بازی بزرگ در بعضی از نقاط جهان پخش شده و احتمال فاش شدن برخی مسائل و داستان‌های Kingdom Hearts 3  از طریق دارندگان آن ممکن شده است. پس اگر از طرفداران این عنوان جذاب و مهیج استودیوی اسکوئر انیکس هستید، کاملا مراقب باشید تا با تصاویر و ویدئوهای بازی در صفحات و وب‌سایت‌های مختلف روبه‌رو نشوید چرا که احتمالا تا چند هفته‌ی آینده کاربران زیادی شروع به پخش کردن اطلاعات این بازی خواهند کرد.

همچنین چند وقت پیش استودیوی اسکوئر انیکس از گلد شدن بازی Kingdom Hearts 3 خبر داده است. برای مطالعه‌ی بیشتر حول عنوان ذکر شده، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید. بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa