fifa 19

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از  wccftech، بازی Fifa 19 با شکست عنوان پرطرفدار Red Dead Redemption 2، پر‌فروش‌ترین بازی سال 2018 در اروپا لقب گرفت و جدیدترین ساخته‌ی شرکت Activision یعنی بازی Call Of Duty: Black Ops 4 به جایگاه سوم بسنده کرد. این اطلاعات درباره‌ی فروش بازی‌ها توسط GFK Entertainment جمع‌آوری شده و فروش نسخه‌های فیزیکی آن‌ها در خرده‌فروشی‌های 15 کشور اروپایی در نظر گرفته شده است. این کشورها عبارتند از: اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال،سوئد، سوئیس،اسپانیا و بریتانیا.

 Fifa 19 حدود 1 ماه زودتر از Red Dead Redemption منتشر شد و Call Of Duty: Black Ops 4 نیز 2 هفته بعد از فیفا 19 عرضه شد. البته پلتفرم‌های مقصد این 3 بازی یکسان نبوده ؛ Fifa 19 بر روی PS4، PC، Xbox One، PS3، Xbox 360 و نینتندو سوییچ منتشر شد در حالی که Call Of Duty Black Ops 4 بر روی PC، PS4، Xbox One و Red Dead Redemption 2 نیز تنها بر روی کنسول های Ps4 و Xbox One در دسترس بودند.

هم‌چنین بازی Fifa 19 بیش از سایر عناوین بر روی فروشگاه‌پلی‌استیشن اروپا، دانلود شده است که خبر آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame