عنوان Kingdom Hearts: VR که قرار بود برای اولین‌بار در تاریخ ۴ دی ماه (۲۵ دسامبر) برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه شود، شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که این عنوان پس از مواجه با تاخیر در انتشار بالاخره در تاریخی مشخص در هفته‌ی جاری عرضه خواهد شد. در حالی که کمتر از چند روز آنیده شاهد […]

تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts: VR تاخیر خورد

عنوان Kingdom Hearts: VR که قرار بود برای اولین‌بار در تاریخ ۴ دی ماه (۲۵ دسامبر) برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه شود، شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که این عنوان پس از مواجه با تاخیر در انتشار بالاخره در تاریخی مشخص در هفته‌ی جاری عرضه خواهد شد.

در حالی که کمتر از چند روز آنیده شاهد انتشار نسخه‌ی اصلی عنوان Kingdom Hearts 3 خواهیم بود، شرکت توسعه‌دهنده‌ی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که علاوه بر این این عنوان، بازی Kingdom Hearts: VR چند روز قبل از انتشار نسخه‌ی اصلی در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

نکته‌ی جالب توجه اینجاست که قرار بود این عنوان در اواخر سال گذشته‌ی میلادی برای هدست واقعیت مجازی سونی منتشر شود، اما طی اقدامات صورت گرفته توسط شرکت اسکوئر انیکس این بازی دو بار با تاخیر در انتشار مواجه شد و این‌بار چند روز قبل از عرضه‌ی عنوان Kingdom Hearts 3 برای کنسول پلی‌استیشن ۴ شاهد انتشار این بازی خواهیم بود.

همچنین این شرکت اعلام کرده بود که به مناسبت بازی تیم ملی ژاپن در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در هنگام پخش بازی شاهد پیام تبلیغاتی این بازی خواهید بود. این تیزر تبلیغاتی طبق گفته‌ی این شرکت پس از زمان معین شده در صفحه‌ی رسمی این شرکت در توییتر قرار گرفت.

در نهایت عنوان Kingdom Hearts: VR در تاریخ ۳ بهمن ماه (۲۳ ژانویه) برای هدست واقعیت مجازی سونی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa