طبق صحبت‌های کارگردان بازی Spider-Man، احتمالا تیم استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) در حال کار برروی ادامه‌ای برای این فرانچایز است. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید. بازی Spider-Man فراتر از انتظارات همگان عمل کرد. هیچ‌کس شکی در محبوبیت زیاد این شخصیت کمیک‌بوکی نداشت ولی متاسفانه تا به اکنون شاهد بازی خوبی برای او […]

گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با نسخه‌ی دوم بازی Spider-Man به وجود آمده است

طبق صحبت‌های کارگردان بازی Spider-Man، احتمالا تیم استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) در حال کار برروی ادامه‌ای برای این فرانچایز است. برای اطلاع از جزئیات خبر با گیمفا همراه باشید.

بازی Spider-Man فراتر از انتظارات همگان عمل کرد. هیچ‌کس شکی در محبوبیت زیاد این شخصیت کمیک‌بوکی نداشت ولی متاسفانه تا به اکنون شاهد بازی خوبی برای او نبودیم. استودیوی اینسامنیاک در سال ۲۰۱۸ این طلسم را به کلی شکست. بازی Spider-Man نه تنها یک بازی خوب بود، بلکه در بسیاری از حیطه‌ها فوق‌العاده عمل کرد. از همین رو اصلا دور از انتظار نبود که بشنویم اینسامنیاک در حال کار برروی نسخه‌ی بعدی این بازی است.

امروز کارگردان این بازی در صفحه‌ی رسمی توئیتر خود پستی منتشر کرده است که گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر شروع ساخت نسخه‌ی دوم بازی Spider-Man را به وجود آورده است. در زیر این پست چنین نوشته است:

کم‌تر چیزی اعصاب‌ خرد‌کن‌تر از آن است که قسمت اول پیش‌نویس داستان خود را با دیگران در میان بگذاری.

این حرف را می‌توان چنین برداشت کرد: نسخه‌ی اول بازی Spider-Man نقش پیش نویس اول را دارد و نسخه‌ی دوم می‌تواند ادامه‌ای باشد که این کارگردان به آن اشاره می‌کند. با تمام این حرف‌ها، شاید واقعا خبری از نسخه‌ی دوم این سری نباشد و استودیوی اینسامنیاک در حال کار برروی یکی از عناوین گذشته‌ی خود یا حتی یک فرانچایز کاملا جدید باشد. باید تا اعلام رسمی خود این استودیو صبر کنیم تا از این امر مطمئن شویم.

بازی Spider-Man به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد. نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان تارهای اسپایدی چسبناک‌تر از همیشه | نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man برای شما مهیا شده است. همچنین برای مشاهده‌ی نقد ویدئویی می‌توانید به ویدئو گیمفا: تارهای چسبنده اسپایدی و اینسامنیاک به قلب گیمرها! | بررسی ویدئویی بازی Spider-Man مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa