اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی سازندگان بازی NightCry از انتشار نسخه‌ی دیجیتالی این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ویتا خبر داده و تاریخ دقیق انتشار آن را نیز مشخص کردند. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید. عناوین ترسناک همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان محبوبیت […]

تاریخ انتشار نسخه‌ی دیجیتالی بازی NightCry برروی پلی‌استیشن ویتا مشخص شد

اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، خبر خوبی برای شما داریم. به تازگی سازندگان بازی NightCry از انتشار نسخه‌ی دیجیتالی این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ویتا خبر داده و تاریخ دقیق انتشار آن را نیز مشخص کردند. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

عناوین ترسناک همیشه نزد بسیاری از بازی‌بازان محبوبیت زیادی دارند و تجربه‌های هیجان‌انگیزی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورند. NightCry را می‌توان یکی از این بازی‌ها دانست که شما را به چالش‌های مهیجی دعوت می‌کند. این بازی داستان مسافران یک کشتی را روایت می‌کند. جنازه‌های مختلفی که در هر لحظه در این کشتی کشف می‌شوند، لرزه بر تن آن‌ها انداخته و به دنبال سر نخ برای رفع مشکلات می‌گردند. هیولاهایی که سلاح‌ها در آنان اثری ندارند، کم‌کم خودشان را نشان می‌دهند و شما باید از این کشتی جان سالم به در ببرید.

حال خبر انتشار نسخه‌ی دیجیتالی این بازی برروی پلی‌استیشن ویتا دارندگان این کنسول را خوشحال کرده است. این نسخه در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. گفتنی است که این بازی هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند نیز در دسترس قرار دارد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa