سرانجام جدیدترین پرچمدار گیگابایت در زمینه‌ی مادربردهای گیمینگ تحت عنوان مادربرد Z390 AORUS XTREME با تغییراتی گسترده و قابل ملاحظه وارد بازار شد. در جدیدترین قسمت از سری آیتم ویدئویی آنباکسینگ، به جعبه‌گشایی این مادربرد قدرتمند می‌پردازیم. مادربرد Z390 AORUS XTREME از مدار تغذیه‌ای ۱۶ فازی با پشتیبانی از جدیدترین نسل ماژول‌های PowIRstage بهره می‌برد. […]

اختصاصی گیمفا: آنباکسینگ مادربرد Z390 AORUS XTREME

سرانجام جدیدترین پرچمدار گیگابایت در زمینه‌ی مادربردهای گیمینگ تحت عنوان مادربرد Z390 AORUS XTREME با تغییراتی گسترده و قابل ملاحظه وارد بازار شد. در جدیدترین قسمت از سری آیتم ویدئویی آنباکسینگ، به جعبه‌گشایی این مادربرد قدرتمند می‌پردازیم.

مادربرد Z390 AORUS XTREME از مدار تغذیه‌ای ۱۶ فازی با پشتیبانی از جدیدترین نسل ماژول‌های PowIRstage بهره می‌برد. این مادربرد از نورپردازی RGB برخوردار است و سه لوله ناقل گرما، برای جلوگیری از گرما و حرارت در آن تعبیه شده است. توان مورد نیاز این مادربرد توسط یک کانکتور ۲۴ پینی ATX، دو کانکتور ۸ پینی EPS و یک ۶ پینی PCIe تامین می‌شود.

این مادربرد دارای سه شکاف M.2 PCIe 3.0 x4 است که هر سه به حرارت گیر مجهز هستند و امکان نصب چندین کارت گرافیک را مهیا می‌کنند.

در ادامه می‌توانید این آنباکسینگ را از زیر مشاهده کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم منتظر آنباکسینگ‌های بیشتر گیمفا هم باشید.

 

منبع متن: gamefa