همان‌طور که می‌دانید، چند هفته‌ی قبل اکثر بازی‌های ماه فوریه‌ی سرویس Xbox Game Pass رونمایی شدند. امروز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها هنوز هم قصد دارند عناوین جدیدی را به لیست این ماه اضافه کنند. در مجموع، تا پیش از پایان ماه جاری شاهد چهار بازی جدید خواهیم بود. شما می‌توانید دو عنوان Headlander و […]

بازی‌های جدیدی به لیست عناوین ماه فوریه‌ی Xbox Game Pass اضافه خواهند شد

همان‌طور که می‌دانید، چند هفته‌ی قبل اکثر بازی‌های ماه فوریه‌ی سرویس Xbox Game Pass رونمایی شدند. امروز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها هنوز هم قصد دارند عناوین جدیدی را به لیست این ماه اضافه کنند.

در مجموع، تا پیش از پایان ماه جاری شاهد چهار بازی جدید خواهیم بود. شما می‌توانید دو عنوان Headlander و Epic Monkey 2 را از فردا تجربه کنید. Headlander یک بازی مترویدونیایی ساخته شده توسط استودیوی دابل فاین (Double Fine) است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از طرفی دیگر، Epic Mickey 2 یک بازی اکس‌باکس ۳۶۰ بوده و از طریق سرویس پشتیبانی از نسل قبل در دسترس قرار خواهد گرفت.

هفته‌ی آینده یعنی پنجشنبه ۹ اسفند (۲۸ فوریه) شاهد اضافه شدن دو بازی ترسناک خواهیم بود. اولین عنوان لیست، فصل دوم The Walking Dead: Season 2 است. این فصل از بازی یک ماه پیش از انتشار فصل پایانی سری عرضه خواهد شد.

آخرین و شاید مهم‌ترین بازی لیست، Alien: Isolation محسوب می‌شود. این تجربه‌ی ترسناک اول شخص ابتدا در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و تحسین منتقدین را به دنبال داشت.

اگر به دنبال تجربه‌ی یک عنوان منحصر به فرد ترسناک هستید، پیشنهاد می‌کنیم Alien: Isolation را بازی کنید.

منبع متن: gamefa