اگر تاکنون تایید هویت دو مرحله‌ای را برای حساب Rockstar خود فعال نکرده‌اید، می‌توانید با فعال‌ سازی آن در طی روزهای آتی، مقادیری پول در بازی‌های GTA Online و Red Dead Online دریافت کنید. این اقدام راک استار برای افزایش امنیت حساب بازی‌بازان و جلوگیری از حملات فیشینگ است. تایید هویت دو مرحله‌ای، لایه‌ی امنیتی […]

پیشنهاد ویژه راک استار برای افزایش امنیت حساب بازی‌بازان

اگر تا به امروز تایید هویت دو مرحله‌ای را برای حساب Rockstar خود فعال نکرده‌اید، می‌توانید با فعال‌ سازی آن در طی روزهای آتی، مقادیری پول در بازی‌های GTA Online و Red Dead Online دریافت کنید. این اقدام راک استار برای افزایش امنیت حساب بازی‌بازان و جلوگیری از حملات فیشینگ است.

تایید هویت دو مرحله‌ای، لایه‌ی امنیتی دیگری برای حساب ایجاد می‌کند و هکرها برای دسترسی به حساب، به ایمیل، رمز عبور و تلفن همراه کاربر نیاز خواهند داشت که همین موضوع، هک کردن حساب کاربر را با مشکل مواجه می‌کند. به همین دلیل راک استار بازی‌بازان را به فعال سازی این ویژگی برای حساب Rockstar Social Club تشویق می‌کند.

پس از انجام تایید هویت دو مرحله ای، بازی‌بازان ۵۰۰٫۰۰۰ دلار در GTA Online و یا ۱۰ شمش طلا در Red Dead Online به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. احتمال می‌رود که راک استار برای افرادی که این ویژگی را در طولانی مدت فعال نگه دارند، جوایز بیشتری در نظر بگیرد.

منبع متن: gamefa