طی چند روز گذشته، بهینه‌ساز ۱٫۰٫۳ بازی Anthem در دسترس قرار گرفت و تغییرات زیادی را در بازی اعمال کرد. در میان این تغییرات، کاهش مقدار لوت‌های درون بازی، باعث ناراحتی و نارضایتی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران شد. حال اخیرا استودیوی بازی‌سازی بایوور (BioWare) به‌روزرسانی جدیدی را برروی سرورهای بازی اعمال کرده که جزئیات […]

میزان لوت‌های بازی Anthem افزایش پیدا کرد

طی چند روز گذشته، بهینه‌ساز ۱٫۰٫۳ بازی Anthem در دسترس قرار گرفت و تغییرات زیادی را در بازی اعمال کرد. در میان این تغییرات، کاهش مقدار لوت‌های درون بازی، باعث ناراحتی و نارضایتی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران شد. حال اخیرا استودیوی بازی‌سازی بایوور (BioWare) به‌روزرسانی جدیدی را برروی سرورهای بازی اعمال کرده که جزئیات آن را نیز در اختیار بازی‌بازان قرار داده است.

عنوان Anthem از زمان عرضه‌ی رسمی خود، با انتقادات و نظرات مختلفی از سوی کاربران و بازی‌بازان رو به رو شد و متاسفانه، عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. مشکلات متعدد و زیادی در بخش‌های مختلف بازی اعم از سرورها، گیم‌پلی و غیره رخ داد و استودیوی بایوور همواره در تلاش بوده است تا این ایرادات و باگ‌های بازی Anthem را با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌سازهای مختلف برطرف کند. در کل فضا و محیط منحصر به فرد عنوان Anthem، تجربه‌ی جدیدی را در اختیار هواداران قرار داد و با سیستم پرواز خاص خود، چاشنی نوینی از تیراندازی را ارائه کرد. البته بعضی از بازی‌بازان این سیستم پرواز را نامناسب و بی‌استفاده دانسته و از عملکرد ضعیف آن حکایت می‌کنند. برخی از کاربران اعتقاد دارند در بازی‌های تیراندازی سوم شخص، پرواز در محیط و فضای بازی حرفی برای گفتن ندارد. در حالی که یکی از نکات مهم و خیره‌کننده برای بسیاری از بازی‌بازان و کاربران، همین پرواز کردن در محیط بازی است. سیستم پرواز موجود در بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در محیط بازی پرواز کرده و در حین انجام این کار، به تیراندازی و شلیک کردن به سوی حریفان بپردازید.

همان‌طور که در جریان هستید، چند وقت پیش بهینه‌ساز جدیدی برای بازی Anthem منتشر شد که نارضایتی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به همراه داشت. بازی‌بازان با نصب بهینه‌ساز ۱٫۰٫۳ علی رغم میل باطنی خود، با کاهش مقدار لوت موجود در محیط بازی رو به رو شدند که این مسئله از نظر طرفداران بازی Anthem اصلا خوش‌آیند نبود. در همین راستا، بسیاری از کاربران نسبت به این اقدام استودیوی بایوور اعتراض کرده و شکایت‌های خود را برای تیم سازنده ارسال کردند. حال پس از گذشت چندین روز، استویدیو بایوور نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و به‌روزرسانی جدیدی را برروی سرورهای خود انجام داده است.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی‌بازان نیازی به دانلود محتوای خاصی ندارند چراکه، این به‌روزرسانی از طرف استودیوی بایوور برروی سیستم و سرورهای بازی اعمال شده است. اگر هم‌اکنون وارد بازی Anthem شوید، با افزایش مقدار آیتم‌های Masterwork و Legendary در سطح سختی‌های Grandmaster 2 و Grandmaster 3  رو به رو خواهید شد. تیم سازنده اعلام کرده است که از این پس، شانس رو به رو شدن بازی‌بازان با آیتم‌های Masterwork و Legendary در محیط بازی افزایش پیدا کرده و بی‌شک تجربه‌ی بهتری در انتظار کاربران است.

همان‌طور که در جریان هستید، طی چند روز گذشته نیز، آقای جسی آندرسون (Jesse Anderson)، مدیر بخش اجتماعی استودیوی بایوور، طی پیامی در توییتر اعلام کرد که تیم سازنده با تمام تلاش در حال بررسی پیام‌ها و درخواست‌های کاربران است و مدام در صدد بهبود وضعیت بازی و کاهش ایرادات آن است. او بیان کرد که تغییرات زیادی بر مبنی خواسته‌ی هواداران در بازی Anthem اعمال شده و تیم سازنده در حال بررسی میزان لوت‌های درون محیط بازی است. حال با این به‌روزرسانی که از سوی استودیوی بایوور برروی سرورهای بازی Anthem اتخاذ شد، به نظر می‌رسد شکایت‌ها و پیام‌های کاربران به گوش اعضای تیم سازنده رسیده و بالاخره میزان لوت‌های بازی مقداری افزایش پیدا کرده است. تمامی تلاش استودیوی بایوور در جلب رضایت دوباره‌ی کاربران خود است و قصد دارد از این طریق، تا حدودی از نارضایتی بازی‌بازان بکاهد. شایان ذکر است که اگر خود را از شکارچیان تروفی معرفی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به این صفحه‌ی وب‌سایت، لیست تروفی‌های بازی Anthem را مطالعه کنید و از همین الان، خود را برای دریافت تروفی پلاتینیوم بازی آماده کنید.

عنوان Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید لیست نمرات بازی به همراه نقدهای آن را از طریق این لینک مشاهده کنید. همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی تیراندازی هستید، پیشنهاد می‌شود نقد و بررسی انجام شده توسط وب‌سایت گیمفا تحت عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa