هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان و خالق مجموعه Devil May Cry قصد دارد تا پس از دوبله مجدد شخصیت دانته استعفا دهد. تهیه‌کننده‌ی کپکام مت واکر (Matt Walker) اعلام کرد: پس از استعفا هیدیاکی ایتسونو هیچ مشکلی برای بازی Devil May Cry پیش نخواهد آمد. اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است […]

خالق Devil May Cry کپکام را ترک می‌کند

هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان و خالق مجموعه Devil May Cry قصد دارد تا پس از دوبله مجدد شخصیت دانته استعفا دهد.

تهیه‌کننده‌ی کپکام مت واکر (Matt Walker) اعلام کرد:

پس از استعفا هیدیاکی ایتسونو هیچ مشکلی برای بازی Devil May Cry پیش نخواهد آمد.

اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که سال گذشته ایتسونو در طی مصاحبه‌ای اشاره کرد که Devil May Cry یکی از بازی‌های محبوبش است.

واکر هنوز توضیح نداده ایتسونو به چه دلیلی قصد دارد کپکام را ترک کند. خالق این مجموعه قصد داشت تا گوینده‌ی نقش دانته را تغییر دهد اما به‌نظر می‌رسد تهیه‌کننده‌ی بازی با نظر او موافق نبوده است که در زیر به‌طور مختصر توضیحاتی در این رابطه خواهیم داد. مطمئنا پس از استعفا ایتسونو توسعه‌دهندگان و کارگردانان زیادی برای کسب جایگاهش تلاش می‌کنند.

نسخه قبلی این بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. Devil May Cry 5 متفاوت‌ترین و به‌نوعی کامل‌ترین بازی این مجموعه است. استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) در ساخت نسخه‌ی چهارم این بازی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد با کپکام همکاری داشته و طراحی شخصیت دانته مجددا توسط این استودیو صورت گرفته بود.

در گزارش دیگری ذکر شد که کارگردان این مجموعه از تغییر روند و جهت‌گیری بازی ناراضی است و به همین دلیل قصد دارد کپکام را ترک کند.

آقای روبن لانگدون (Reuben Langdon) گوینده‌ی نقش دانته در رابطه با این مسئله عنوان کرد:

زمانی‌که ایتسونو استعفا خود را به صورت رسمی اعلام می‌کند نماینده یا تهیه‌کننده‌ی کپکام به او می‌گوید تو شخص با ارزشی هستی و ما نمی‌خواهیم تو را از دست بدهیم. چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا در کنار ما باقی بمانی؟ و مطمئنا آقای ایتسونو هم می‌گوید باید به‌طور کامل اختیارات بازی Devil May Cry را به من بسپارید. احتمالا شرکت کپکام هم تمام اختیارات به علاوه سرمایه موردنیاز را به ‌او می‌دهد و همگی جشن خواهند گرفت. اما در کنار تمامی این موارد باید بگویم به معنای واقعی Devil May Cry 5 به خوبی طراحی شده و بسیار بازی ارزشمندی است. شاید دلیل این کیفیت و زیبایی را بتوان کارگردان این مجموعه دانست.

روبن لانگدون گوینده نقش دانته در نسخه‌های ۳،۴ و ۵ این مجموعه بازی بوده است.

 

برای مطالعه نقد و بررسی اینجا را کلیک کنید.

نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با تعویض کارگردان این مجموعه چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa