بی‌شک یکی از پرحاشیه‌ترین و پردردسرترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی، عنوان Anthem شناخته می‌شود که اعتراض بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به همراه خود داشت. در همین راستا، استودیوی بازی‌سازی بایوور (BioWare) در تلاش بوده تا با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌ساز‌های مختلف، ایرادات بازی را کاهش و محتویات جدیدی را به بازی اضافه کند. […]

به‌زودی بهینه‌ساز جدیدی برای Anthem منتشر خواهد شد

بی‌شک یکی از پرحاشیه‌ترین و پردردسرترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی، عنوان Anthem شناخته می‌شود که اعتراض بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به همراه خود داشت. در همین راستا، استودیوی بازی‌سازی بایوور (BioWare) در تلاش بوده تا با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌ساز‌های مختلف، ایرادات بازی را کاهش و محتویات جدیدی را به بازی اضافه کند. حال به تازگی اعلام شده که بهینه‌ساز نوین ۱٫۰۴ هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

مدتی است که بازی Anthem در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته و توجه‌ی افراد خاصی را به خود جلب کرده است. پس از در دسترس قرار گرفتن بازی Anthem، بسیاری از افراد و بازی‌بازان نسبت به روند و عملکرد بازی انتقاد کردند و انتظارات بیشتری را از این عنوان تیراندازی داشتند. با این حال افراد زیادی هم وجود دارند که از تجربه‌ی Anthem نهایت لذت را برده و شروع به تجربه‌ی یک نبرد و درگیری در فضایی جدید کردند. با این حال، استودیوی بایوور با تمام توان در تلاش است تا با انتشار به‌روزرسانی‌ها و بهینه‌سازهای مختلف، مشکلات و ایرادات بازی را رفع کند. حال اخیرا طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، قرار است هفته‌ی آینده شاهد ارائه‌ی بهینه‌ساز جدیدی باشیم که محتویات و عناوین مختلفی را با خود به همراه دارد.

یکی از مواردی که از نظر تیم سازنده و توسعه‌دهندگان بازی Anthem باعث منحصر به فردی و خاص شدن این عنوان شده، سیستم پرواز بازی است. البته بعضی از بازی‌بازان این سیستم پرواز را بی‌فایده و بی‌استفاده دانسته و از عملکرد ضعیف آن حکایت می‌کنند. در حالی که یکی از نکات مهم و خیره‌کننده برای بسیاری از بازی‌بازان و کاربران، همین پرواز کردن در محیط بازی است. سیستم پرواز موجود در بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در محیط بازی پرواز کرده و در حین انجام این کار، به تیراندازی و شلیک کردن به دشمنان بپردازید. در همین راستا بهینه‌سازهای متنوعی نیز منتشر شده بود تا ایرادات آن را رفع کنند.

بهینه‌ساز جدید ۱٫۰۴ هفته‌ی آینده برای بازی Anthem منتشر خواهد شد و طبق اخبار و گزارش‌های در دسترس قرار گرفته، به نظر می‌رسد محتویات جالبی به بازی اضافه می‌شود. یکی از آیتم‌های قابل توجه‌ای که با نصب بهینه‌ساز ۱٫۰۴ از آن رونمایی می‌شود، اضافه شدن مراحل Legendary به بازی Anthem است. استودیوی بایوور اعلام کرده که این مراحل، چالش‌ها و سختی‌های جدید و بیشتری را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهند. در مجموع ۵ عدد از مراحل و ماموریت Legendary ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند این عناونی را از طریق نقشه‌ی بازی آغاز کنند. این مراحل در طول هفته‌ی آینده در دسترس قرار خواهند گرفت.

همچنین شایان ذکر است که چندین FoV sliders به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem اضافه می‌شوند که مدل‌های مختلفی از آن در دسترس قرار خواهند گرفت. استودیوی سازنده اعلام کرده که با نصب بهینه‌ساز جدید ۱٫۰۴، دیگر صفحه‌ای برای باراندازی بازی پس از ورود به بخش Forge وجود نخواهد داشت. در کل ایرادات و باگ‌های زیادی از بازی نیز رفع شده تا حداقل، عملکرد بازی Anthem تاحدودی بهتر و وضعیت قابل قبول‌تری داشته باشد. شایان ذکر است که شما می‌توانید لیست نمرات بازی به همراه جزئیات نقدهای آن را از طریق این لینک مشاهده و دریافت کنید. همچنین اگر خود را از شکارچیان تروفی به حساب می‌آورید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به این صفحه‌ی وب‌سایت، لیست تروفی‌های بازی Anthem را مطالعه کنید و از همین الان، خود را برای دریافت تروفی پلاتینیوم بازی آماده کنید.

بازی Anthem هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان است. در ضمن اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی تیراندازی سوم شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی انجام شده توسط وب‌سایت گیمفا تحت عنوان «سرود ناتمام | نقد و بررسی بازی Anthem» به قلم امیرمهدی نامجو را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa