سازندگان بازی Cyberpunk 2077 اطلاعات جالبی در رابطه با پیچیدگی ماموریت‌های این عنوان منتشر کرده‌اند. شکی نیست که تمامی بازی‌بازان مشتاق هستند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی Cyberpunk 2077 بدست آورند و این امر طی چند ماه آینده به واسطه‌ی مراسم E3 2019 برآورده می‌شود. قبل از آن که به زمان برگزاری مراسم […]

بازی Cyberpunk 2077 مراحلی کاملا پیچیده خواهد داشت

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 اطلاعات جالبی در رابطه با پیچیدگی ماموریت‌های این عنوان منتشر کرده‌اند.

شکی نیست که تمامی بازی‌بازان مشتاق هستند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی Cyberpunk 2077 بدست آورند و این امر طی چند ماه آینده به واسطه‌ی مراسم E3 2019 برآورده می‌شود. قبل از آن که به زمان برگزاری مراسم برسیم، سازندگان این بازی اطلاعاتی در رابطه با سیستم ماموریت‌های این عنوان منتشر کرده‌ و دوباره انتظارات را بالا برده‌اند. طراح مراحل این بازی بیان کرده‌ است که مراحل این بازی به چندین صورت مختلف به پایان می‌رسند و هر مرحله به چندین طریق مختلف می‌تواند انجام شود.

طراح مراحل این بازی بیان کرده است که بازی‌بازان باید به طراحی شخصیت خود اهمیت زیادی دهند چرا که تاثیر به‌سزایی در طول مراحل بازی خواهد داشت. قابلیت‌هایی که برای شخصیت خود در نظر می‌گیرید می‌توانند باعث شوند که یک مرحله بسیار چالش‌برانگیز یا آسان به نظر برسد. همچنین بیان شده است که بعضی مراحل بازی می‌توانند بین ۳ تا ۵ روش گذرانده شوند و همین امر طراحی مراحل بازی را بسیار پیچیده کرده است.

طراح مراحل Cyberpunk 2077 در رابطه با پیچیدگی مراحل، آنان را با ماموریت‌های بازی Witcher 3 مقایسه می‌کند و بیان می‌کند که در بعضی موارد حتی از Witcher 3 نیز پیچیده‌تر خواهد شد. طبق اظهارات تیم سازنده، فلسفه‌ی پشت مراحل بازی Cyberpunk 2077، از طراحی مراحل بسته‌های الحاقی بازی Witcher 3 الهام گرفته‌اند.

داستان‌سرایی بازی Cyberpunk 2077 تنها به مراحل اصلی این بازی خلاصه نمی‌شود و مراحل جانبی بازی نیز داستان‌هایی کاملا جذاب و غنی خواهند داشت. جالب آن است که بدانید حتی شکست خوردن در یک ماموریت نیز خود بر داستان بازی تاثیر دارد. اگر شما نتوانید یک ماموریت را به خوبی انجام دهید، باید عواقب آن را قبول کرده و در ادامه‌ی داستان با آن دست و پنجه نرم کنید.

بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی انتظار می‌رود که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa