چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که به زودی شخصیت‌هایی از فیلم سینمایی Hellboy به بازی Brawlhalla اضافه خواهد شد تا تعداد مبارزان بازی مذکور، به تکامل بیشتری برسد. همان طور که اطلاع دارید، بازی Brawlhalla در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی توسط شرکت یوبی سافت منتشر شد و توانست به عنوان یک اثر […]

به زودی شخصیت‌هایی از فیلم سینمایی Hellboy به بازی Brawlhalla اضافه خواهد شد

چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که به زودی شخصیت‌هایی از فیلم سینمایی Hellboy به بازی Brawlhalla اضافه خواهد شد تا تعداد مبارزان بازی مذکور، به تکامل بیشتری برسد.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Brawlhalla در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی توسط شرکت یوبی سافت منتشر شد و توانست به عنوان یک اثر رایگان، نظر کاربران و طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای را به خود جلب کند. در جریان گیم‌پلی این عنوان، می‌توانید در کنار دیگر بازی‌بازان و با انتخاب شخصیت‌های متنوع با ویژگی‌های متفاوت، به مبارزه با یکدیگر بپردازید و با جمع آوری امتیازات از طریق پیروز شدن در مسابقه‌ها، عملیات شخصی سازی شخصیت خود را آغاز کنید.

در گذشته و هرچند وقت یک بار، شاهد اضافه شدن شخصیت‌هایی جدید به بازی Brawlhalla بودیم که البته یک سری از آن‌ها از عناوین و مجموعه‌های دیگری به این اثر، منتقل شده بودند. اکنون و در جریان جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که به زودی شخصیت‌هایی از فیلم سینمایی Hellboy به بازی Brawlhalla اضافه خواهد شد.

به تازگی، شرکت یوبی سافت با دو شرکت لاینزگیت (Lionsgate) و میلنیوم مدیا (Millennium Media) به توافق رسیده تا چهارتن از شخصیت‌های فیلم مذکور، به این بازی اضافه شوند. با افزوده شدن این شخصیت‌های جدید، Brawlhalla از ۴۴ شخصیت متفاوت پشتیبانی خواهد کرد و بدون تردید مبارزات هیجان انگیزی نیز برگزار خواهد شد. این چهار شخصیت Gruagach ، Nimue Hellboy و Ben Daimio هستند. معروف‌ترین آن‌ها یعنی شخصیت Hellboy، یک موجود شیطانی بوده که از کودکی در سازمان تحقیقاتی دفاع و حمایت از موجودات ماورالطبیعه یا به اصطلاح Bureau for Paranormal Research and Defense تربیت شده تا تهدیدهای فرازمینی انسان‌ها را پاسخ دهد. این سازمان، یک عضو دیگر هم دارد که با نام Ben Daimio شناخته می‌شود و می‌تواند با قابلیت‌های فوق العاده‌ی خود، به موجودات خطرناکی تبدیل شود. یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم سینمایی مذکور، Nimue نام دارد که با نام‌های بانوی دریاچه یا ملکه‌ی خونین نیز شناخته می‌شود. این ملکه، یک مستخدم ویژه و البته خطرناک دارد که با نام Gruagach شناخته می‌شود. این شخصیت که یک جن بوده، از قدرت‌های متفاوتی مثل تغییر شکل و اندازه برخوردار است و در حال حاضر در جسم یک گراز گیر افتاده است.

شرکت یوبی سافت هنوز به طور رسمی مشخص نکرده که این شخصیت‌های جدید، در چه زمانی به بازی Brawlhalla اضافه خواهند شد. البته با توجه به این موضوع که فیلم سینمایی Hellboy در تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۱۲ آوریل ۲۰۱۹) اکران می‌شود، باید در همین زمان منتظر در دسترس قرار گرفتن شخصیت‌های نام برده باشیم.

بازی Brawlhalla در حال حاضر به طور رایگان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، مک، و نیتندو سوییچ در دسترس است.

منبع متن: gamefa