بار دیگر شاهد انتشار شایعات جدیدی از تولیدات یکی از استودیوهای محبوب چند سال اخیر هستیم. استودیوی راک‌استدی (Rocksteady Studios) در حال ساخت بازی ویدئویی جدیدی است اما اینکه این عنوان دقیقاً چیست، موضوعی‌ست که هیچ اطلاعی از آن نداریم. همگان این استودیو را به واسطه سری بازی‌های موفق Batman: Arkham می‌شناسند اما به نظر […]

شایعه: راک‌استدی در حال ساخت بازی Suicide Squad است

بار دیگر شاهد انتشار شایعات جدیدی از تولیدات یکی از استودیوهای محبوب چند سال اخیر هستیم. استودیوی راک‌استدی (Rocksteady Studios) در حال ساخت بازی ویدئویی جدیدی است اما اینکه این عنوان دقیقاً چیست، موضوعی‌ست که هیچ اطلاعی از آن نداریم. همگان این استودیو را به واسطه سری بازی‌های موفق Batman: Arkham می‌شناسند اما به نظر می‌رسد که پروژه جدید آن‌ها هیچ ارتباطی به این مجموعه ندارد. از طرفی چندی پیش نیز تائید شد که بازی جدید آن‌ها، Superman نیست. اما شاید راک‌استدی این بار به جای تمرکز برروی ابرقهرمانان، برروی آنتاگونیست‌های دنیای دی‌سی به خصوص گروه Suicide Squad تمرکز کرده باشد.

قبل از هر چیز باید بگوئیم که منبع اصلی این شایعه، ۴Chan است که قطعاً با آن آشنائی دارید. به نظر می‌رسد که کسی موفق شده تا از طریق وب‌سایت شرکت برادران وارنر (Warner Bros.) به برنامه‌های بازاریابی آن‌ها برای بازی‌های در دست ساخت از دنیای دی‌سی دست پیدا کند. به همین جهت، یکی از علاقه‌مندان در شبکه اجتماعی توییتر از جیسون شریر (Jason Schreier) از وب‌سایت کوتاکو پرسیده است که آیا پروژه جدید راک‌استدی بازی Suicide Squad است یا خیر. اگرچه جیسون شریر چیزی را تائید نکرده است، اما پاسخ ابهام‌برانگیز آن، این شایعه را رد نیز نکرده است و به همین جهت، به نظر می‌رسد که عنوان جدید سازنده Batman: Arkham این بار برروی گروهی از ابرقهرمانان و آنتاگونیست‌ها تمرکز دارد.

به عقب برگردیم و لو رفتن برنامه‌های بازاریابی برادران وارنر را به خاطر آورید، فرمت این ایمیل شباهت زیادی به برنامه بازاریابی Mortal Kombat 11 دارد که سرانجام نیز شاهد تائید رسمی این بازی بودیم. بر اساس این گزارش، رونمایی از بازی جدید راک‌استدی، روز سه شنبه ۱۴ خرداد ماه (۴ ژوئن) و یک هفته پیش از برگزاری رویداد E3 2019 اتفاق خواهد افتاد. این نمایش، گاتهام را به عنوان یکی از مناطق بازیِ این عنوان نشان می‌دهد. شهر استار (Star City) نیز مدتی بعد، به صورت رسمی به عنوان یکی دیگر از مناطق قابل بازی Suicide Squad معرفی خواهد شد.

این برنامه بازاریابی به گیم‌پلی بازی مورد بحث نیز پرداخته است اگرچه جزئیات خاصی را شامل نمی‌شود. بر همین اساس، در این رونمایی به نمایش گیم‌پلی این بازی پرداخته خواهد شد و بخش‌هایی نظیر کار تیمی، مبارزات، لوت‌ها، بخش چندنفره آنلاین، مناطق مختلف و بیشتر را به تصویر خواهد کشید. همچنین گفته می‌شود که پنجره زمانی عرضه Suicide Squad نیز مشخص خواهد شد. راک‌استدی در نظر دارد تا این بازی را در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه کند.

باید بار دیگر اشاره کنیم که این خبر تنها یک شایعه و حدس و گمان است و تا پیش از اعلام رسمی راک‌استدی یا برادران وارنر، نباید آن را قطعی دانست. گیمفا را در روزهای پیش رو دنبال کنید تا در جریان آخرین اخبار پروژه جدید استودیوی کاربلد راک‌استدی قرار بگیرید.

منبع متن: gamefa