در مراسم E3 2018 بود که بازی Starfield در کنار عنوان مورد انتظار The Elder Scrolls VI در کنفرانس شرکت بتسدا (Bethesda) با نمایش تیزری معرفی گردید. تا به امروز اطلاعات بسیار اندکی از Starfield منتشر شده و به نظر می‌رسد برای عرضه‌ی این عنوان باید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم. با این حال به […]

مراحل ضبط صداگذاری بازی Starfield به زودی آغاز خواهد شد

در مراسم E3 2018 بود که بازی Starfield در کنار عنوان مورد انتظار The Elder Scrolls VI در کنفرانس شرکت بتسدا (Bethesda) با نمایش تیزری معرفی گردید. تا به امروز اطلاعات بسیار اندکی از Starfield منتشر شده و به نظر می‌رسد برای عرضه‌ی این عنوان باید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم. با این حال به نظر می‌رسد مراحل توسعه‌ی بازی به خوبی پیش می‌رود.

براساس یک آگهی استخدام جدید که برروی وب‌سایت شرکت زنیمکس (ZeniMax) منتشر شده است، به نظر می‌رسد مراحل انجام صداگذاری این عنوان نقش‌آفرینی علمی-تخیلی به زودی آغاز خواهد شد. این آگهی برای شغل طراحی صدا قرار داده شده و به این نکته اشاره شده است که متقاضی این کار با تیم‌های مختلف برروی بازی‌های AAA نسل حاضر و نسل بعدی کار خواهد کرد. این جمله این منظور را به ما می‌رساند که شخص متقاضی برای هر دو عنوان Starfield و The Elder Scrolls VI استخدام می‌شود.

شخص متقاضی مسئول ساخت محتوای صوتی اصلی از خطوط صوتی است. همچنین وظیفه‌ی ویرایش، پردازش و ضبط صداگذاری‌های نهایی در استودیو را برعهده دارد. علاوه بر این، وظیفه‌ی طراحی جلوه‌های پردازش شده را برعهده خواهد داشت. کار کردن در رشته‌های کارگردانی، بازیگردانی و استودیوهای ضبط صدا نیز در مسئولیت‌ها ذکر شده است.

با این حال به نظر نمی‌رسد که بتسدا در آینده‌ی نزدیک از Starfield صحبتی کند، اما در هر حال پروسه‌ی ساخت بازی در حال انجام است.

بازی Starfield به عنوان یک بازی نسل بعدی عرضه خواهد شد، اما تاکنون شرکت بتسدا عرضه‌ی بازی را به طور کامل برای کنسول‌های نسل حاضر رد نکرده است.

منبع متن: gamefa