سری بازی‌های مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک که با نام F1 شناخته می‌شود، یکی دیگر از بازی‌هایی است که توسط استودیوی محبوب و نام آشنای کدمسترز ساخته می‌شود. حال به تازگی تصاویر جدید از بازی F1 2019 منتشر شده است که نشان از پیشرفت گرافیکی این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته دارند. قطعا با استودیوی کدمسترز […]

تصاویر جدید بازی F1 2019، پیشرفت گرافیکی این بازی را نمایش می‌دهند

سری بازی‌های مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک که با نام F1 شناخته می‌شود، یکی دیگر از بازی‌هایی است که توسط استودیوی محبوب و نام آشنای کدمسترز ساخته می‌شود. حال به تازگی تصاویر جدید از بازی F1 2019 منتشر شده است که نشان از پیشرفت گرافیکی این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته دارند.

قطعا با استودیوی کدمسترز (Codemasters) به خوبی آشنایی دارید؛ استودیویی که طی سالیان اخیر بازی‌های اتومبیل‌رانی زیادی را هم‌چون سری‌های F1 و GRID به بازار عرضه کرده است. علاوه بر نسخه‌ی جدید GRID که اخیرا توسط استودیوی کدمسترز معرفی شد، این استودیو در حال حاضر مشغول توسعه‌ی دیگر بازی اتومبیل‌رانی خود یعنی F1 2019 است . بر همین اساس، به تازگی تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده و در تصاویر مورد نظر به مقایسه‌ی گرافیکی میان دو نسخه‌ی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بازی F1 پرداخته است.

تمام تصاویر در پیست موناکو و از زاویه‌ی مشابهی به ثبت رسیده‌اند که برهمین اساس، پیشرفت گرافیکی بازی F1 2019 به وضوح قابل مشاهده است. حتی اگر یک نگاه سطحی به تصاویر مورد نظر بیاندازیم، به راحتی می‌توان کیفیت بهتر رنگ‌ها و سایه‌ها را در نسخه‌ی جدید مشاهده کرد. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان دریافت محیط‌هایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۹ وجود دارند، دارای جزئیات بالاتری نسبت به نسخه‌ی ۲۰۱۸ هستند. از آن‌جایی که هر سال شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری F1 هستیم،  F1 2019 با پیشرفت گرافیکی خود، قدم بسیار بزرگی برای تحول این سری برداشته است. شما می‌توانید تصاویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

بازی F1 2019 در تاریخ شنبه ۸ تیر ماه ۱۳۹۸ (۲۹ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa