کارگردان بازی Elden Ring به تمام بازی‌بازان قول باس‌هایی نفس‌گیر و به یادماندنی را می‌دهد. برای توصیف استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، دو شاخصه کافی است: سختی جنون‌امیز بازی‌ها و باس‌فایت‌های جذاب. سازندگان قول داده‌اند که بازی Elden Ring از ساخته‌های قبلی‌ آن‌ها به کلی متفاوت خواهد بود، ولی اینطور که به نظر می‌رسد، در حیطه‌ی باس‌فایت […]

Elden Ring باس‌هایی ترسناک و خاص خواهد داشت

کارگردان بازی Elden Ring به تمام بازی‌بازان قول باس‌هایی نفس‌گیر و به یادماندنی را می‌دهد.

برای توصیف استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، دو شاخصه کافی است: سختی جنون‌امیز بازی‌ها و باس‌فایت‌های جذاب. سازندگان قول داده‌اند که بازی Elden Ring از ساخته‌های قبلی‌ آن‌ها به کلی متفاوت خواهد بود، ولی اینطور که به نظر می‌رسد، در حیطه‌ی باس‌فایت شاهد همان طراحی‌های اعجاب‌انگیز و فوق‌العاده خواهیم بود.

در طی مصاحبه‌ای، از کارگردان بازی در رابطه با باس‌های بازی و انتظاراتمان از آن‌ها سوال شد، در این میان او نیز چنین پاسخ داد:

ساخت و طراحب باس‌فایت‌ها، برای ما جذاب است و در بازی Elden Ring نیز این موضوع نقش پررنگی دارد. در این بازی، طیف وسیعی از باس‌های وحشتناک و خاص وجود دارند که بازی‌بازان باید انتظار آن‌ها را داشته باشند.

همچنین پیش از این بیان شده بود که بازی Elden Ring از نظر گیم‌پلی بسیار به بازی Dark Souls شبیه خواهد بود که شما می‌توانید خبر مربوطه را در اینجا مشاهده کنید. در صورتی که هنوز تریلر معرفی این بازی را مشاهده نکرده‌اید، آن را در این نشانی خواهید یافت. بازی Elden Ring برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی معرفی شده است و فعلا از تاریخ انتشار آن خبری در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa