بالاخره عنوان JUDGMENT پس از پشت سرگذاشتن انواع حواشی و سختی‌ها قرار است تا حدود ۲ ساعت دیگر عرضه شود. درپی عرضه‌ی این بازی شاهد نقدها و نمرات آن هستیم در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به نقد و نمرات عنوان مذکور داشته باشیم. استودیوی سگا پس از عرضه‌ی موفق مجموعه بازی Yakuza تصمیم […]

قضاوت به سبک یاکوزا | نقدها و نمرات بازی JUDGMENT

بالاخره عنوان JUDGMENT پس از پشت سرگذاشتن انواع حواشی و سختی‌ها قرار است تا حدود ۲ ساعت دیگر عرضه شود. درپی عرضه‌ی این بازی شاهد نقدها و نمرات آن هستیم در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به نقد و نمرات عنوان مذکور داشته باشیم.

استودیوی سگا پس از عرضه‌ی موفق مجموعه بازی Yakuza تصمیم گرفت تا عنوانی جدید در ادامه‌ی این مجموعه بازی اما با نامی مستقل ایجاد کند. عنوان JUDGMENT نتیجه تصمیم استودیوی سگا بود. این استودیو دردسرها و مشکلات زیادی را برای طراحی و توسعه‌ی این بازی پشت سرگذاشت که به عنوان مثال می‌توانیم اشاره‌ای داشته باشیم به دست‌گیری موشن کپچر نقش اصلی بازی اشاره کنیم. بازی JUDGMENT تفاوت‌هایی هم از نظر تولید و هم از نظر انتشار با سری یاکوزا دارد. همانطور که اطلاع دارید چندین نسخه‌ از بازی Yakuza برای رایانه‌های شخصی و یا سایر پلتفرم‌ها منتشر شده است درصورتی که عنوان جدید این ناشر به صورت انحصاری فقط برای کنسول پلی‌استیشن ۴ موجود است.

عنوان مذکور در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ برای کشور ژاپن عرضه شد و تا ساعتاتی دیگر به ‌صورت جهانی در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم این بازی دنباله‌ای از مجموعه‌ی Yakuza است بنابراین بازی در همان محیط و حال و هوا دنبال می‌شود اما گیم‌پلی بازی کمی به عنواین جنایی چون L.A NOIR نزدیکتر شده است بنابراین شما عنوان Yakuza را این بار در قالبی جنایی تجربه خواهید کرد. همانطور که اطلاع دارید بازی در سبک اکشن ماجراجویی بوده و همچنین در حالت تک‌نفره قابل بازی کردن است. استودیوی ریوگاگوتوکو (Ryu Ga Gotoku Studio) برای دوبله‌ی نسخه‌ی غربی این بازی سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده است و به همین دلیل کیفیت دوبله‌ی نسخه‌ی انگلیسی بسیار بالا و یا به‌نوعی کامل است. البته امکان انتخاب دوبله ژاپنی هم به همراه زیرنویس انگلیسی دارید که لذت بازی را برای هوادران بسیار افزایش می‌هد.

اما در ادامه قصد داریم تا نقدها و نمرات این بازی را بررسی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

۹٫۲/۱۰    The Games Machine

گامی دیگر برای تیمی که هدف خود را از دست نمی‌دهند.

  ۹/۱۰    Hobby Consolas

بازی JUDGMENT بهترین نقطه برای شروع مجموعه‌ی Yakuza است. معرفی شخصیت‌ها، مکانیک کاراگاهی بازی، خط داستانی بازی، مینی گیم‌های مختلف بازی و همچنین برای اولین‌بار زیرنویس اسپانیایی همگی نقاط قوت این بازی هستند.

  ۹/۱۰      The Digital Fix

عنوانی کاراگاهی با DNA بازی Yakuza و وجود داستانی هیجان انگیز با دوبله‌ی جذاب شخصیت‌های برجسته‌ی بازی

  ۸٫۹/۱۰      GamePro Germany

این بازی به هر بخشی که ختم شود بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود حتی اگر تمام نسخه‌های Yakuza را تجربه کرده باشید.

۸٫۸/۱۰   Vandal

تیم سازنده‌ی Yakuza ثابت کردند که چگونه‌ می‌توان بازی‌های بزرگ و پرمحتوا را طراحی کرد و از آن لذت برد. اگر شما مجموعه‌ی Yakuza را دوست دارید و آن را تجربه کرده‌اید حتما باید این نسخه هم تجربه کنید.

۸٫۲/۱۰     IGN

JUDGMENT عنوانی سطحی از نظر بخش کاراگاهی است اما همانند Yakuza جذاب و خوب است.

۸/۱۰    ۳DJuegos

JUDGMENT جایگزینی مناسب برای Yakuza است.

۷٫۵/۱۰   Destructoid

هنوز هم موضوعی جدی که به همان اندازه مضحک است.

توجه: پس از انتشار سایر نمرات این صفحه به‌روز خواهد شد.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با نمرات این بازی چیست؟ به نظر شما نقاط قوت و ضعف این بازی چه مواردی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با نمرات این بازی چیست؟ به نظر شما نقاط قوت و ضعف این بازی چه مواردی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa