شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در جریان کنفرانس خود در E3 2019 ، از جدیدترین نسخه‌‌ی این سری با نام Watch Dogs: Legion رونمایی کرد. طی خبر جدیدی استودیوی بازی‌‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، اطلاعات بیش‌تری را از این بازی به اشتراک گذاشت. برای جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید. مدیر‌ اجرایی شرکت یوبی‌سافت، آقای الین کو (Alain Corre)، […]

بازی Watch Dogs: Legion بازی‌بازان را تشویق خواهد کرد که متفاوت فکر کنند

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در جریان کنفرانس خود در E3 2019 ، از جدیدترین نسخه‌‌ی این سری با نام Watch Dogs: Legion رونمایی کرد. طی خبر جدیدی استودیوی بازی‌‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، اطلاعات بیش‌تری را از این بازی به اشتراک گذاشت. برای جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید.

مدیر‌ اجرایی شرکت یوبی‌سافت، آقای الین کو (Alain Corre)، باری دیگر تاکید کرد که یکی از ویژگی‌های بارز بازی‌های این شرکت، پیام‌های سیاسی نهفته در آن‌هاست. بازی Watch Dogs: Legion نیز از این قائده مستثنی نیست. Watch Dogs: Legion یکی از برجسته‌ترین نمایش‌های E3 2019 بود. این بازی از سیستم خاصی بهره می‌برد که توسط آن می‌توانیم کنترل تمام NPC‌های بازی را در دست بگیریم. دلیل این امر مقابله با هرج و مرج‌هایی است که دولت لندن آن‌ها را به وجود آورده و مردم را غرق تشویش و نگرانی کرده است.

کارگردان خلاق بازی Watch Dogs: Legion یعنی آقای کلنت هوکینگ (Clint Hocking)، طی مصاحبه‌ای در رویداد E3 2019 گفت: «پیامی در این بازی نهفته است.»

مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت یعنی آقای کو، توضیحات جالبی را در رابطه با این بازی ارائه می‌دهد:

این نکته قبلا به وضوح بیان شده است که ما پیام‌های از پیش تعیین شده را در بازی قرار نداده‌ایم. ما این انتخاب را به عهده‌ی خود بازی‌بازان گذاشته‌ایم تا هر طور که مایلند آن‌ها را انتخاب کنند. من فکر می‌کنم در هر کشوری از این جهان، مردمی هستند که از وضع فعلی حکومت خود ناراضی‌اند. آن‌ها از برخی تکنولوژی‌هایی که آزادی را از آن‌ها سلب می‌کند ناراحت هستند. این در هر جایی ممکن است رخ بدهد. بنابراین ما می‌خواستیم در بازی Watch Dogs: Legion به بازی‌بازان این امکان را بدهیم که شخص متفاوتی باشند. چیزهایی را تجربه کنند که هیچوقت انجام نداده‌اند؛ متفاوت فکر کنند.

وی ادامه داد:

ما اینجا نیستیم که به بازی‌بازان بگوییم به چه چیزی باید فکر کنند. ما می‌خواهیم به آن‌ها این امکان را بدهیم که راه‌های جدیدی را برای رفتار نیکو، کاوش و اکتشاف، جست‌وجو کنند و در نهایت تصمیم شخصی خودشان را بگیرند.

آقای هوکینگ در پایان این صحبت‌ها گفت:

مردم عادی باید اختلاف‌هایشان را کنار بگذارند و با هم متحد شوند. این‌ها سیاست‌‎مداران نیستند. این‌ها اشخاصی با شرایط عالی و باکلاس نیستند که از کوهستان‌ها برای کمک به ما می‌آیند. این‌ها خود ما هستیم. اختلاف‌هایمان را کنار بگذاریم و با هم علیه چیزهایی که از ریشه اشتباه هستند بجنگیم. این همان چیزی است که ما باید آن را انجام دهیم؛ مبارزه برای آزادی.

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند سال ۱۳۹۸ شمسی (۶ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس استیدیا عرضه خواهد شد. از این لینک می‌توانید تریلرهای جدید این عنوان را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa