آیا شخصیت مرد‌‌ عنکبوتی در بازی Marvel’s Avengers، در انحصار بازی‌بازان پلتفرم پلی‌استیشن ۴ خواهد بود؟ برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید. اوایل این ماه بود که اسکوئر‌ انیکس (Sqaure Enix) و استودیوی کریستال‌ داینامیکس (Crystal Dynamics)، پرده از روی بازی Marvel’s Avengers برداشته و آن را به نمایش عموم گذاشتند. طی […]

آیا شخصیت مرد‌‌ عنکبوتی در بازی Avengers انحصاری بازی‌بازان پلتفرم پلی‌استیشن ۴ خواهد بود؟

آیا شخصیت مرد‌‌ عنکبوتی در بازی Marvel’s Avengers، در انحصار بازی‌بازان پلتفرم پلی‌استیشن ۴ خواهد بود؟ برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید.

اوایل این ماه بود که اسکوئر‌ انیکس (Sqaure Enix) و استودیوی کریستال‌ داینامیکس (Crystal Dynamics)، پرده از روی بازی Marvel’s Avengers برداشته و آن را به نمایش عموم گذاشتند. طی این نمایش آشکار شد که کاربران پلی‌استیشن ۴ بازی Avengers، مزیت‌هایی نسبت به بقیه‌ی کاربران خواهند داشت که یکی از آن‌ها دسترسی زودهنگام نسبت به سایر کاربران به نسخه‌ی بتای بازی است که در تاریخی نامشخص ارائه می‌شود. متاسفانه جزئیات زیادی از جانب اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس راجع به اینکه این امتیازهای منحصر به فرد و سورپرایزها شامل چه مواردی می‌شود منتشر نشده است. به هر حال، اگر یکی از این سورپرایزها انحصاری شدن شخصیت مرد‌ عنکبوتی برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ باشد، موجب شگفت‌زده شدن بازی‌بازان این پلتفرم خواهد شد. همانطور که می‌دانید سونی طی این نسل، امضای خود را به روی محتوای انحصاری بازی‌های بزرگی زده است.

گاهی‌ اوقات دسترسی زودهنگام به یک محتوای خاص، چیز مهمی است و گاهی اوقات این اصلاً معنای خاصی ندارد. بخش مهم آن، این است که این محتویات خاص، هدیه‌ی بزرگی به جامعه‌ی بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴ است. چه کسی می‌داند که سورپرایز بازی Marvel’s Avengers در کدام دسته قرار می‌گیرد و چه خوب است که این مربوط به انحصاری شدن شخصیت مرد عنکبوتی باشد. این بسیار با عظمت است.

سال گذشته بود که بازی Marvel’s Spider-Man به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و به نظر می‌رسد که به همین صورت باقی بماند. به همین دلیل بعضی از هواداران معتقد هستند که آن سورپرایز مخصوص، انحصاری بودن شخصیت مرد عنکبوتی است. با این حال، هنوز استودیوی کریستال داینامیکس حضور شخصیت مرد عنکوبتی را در بازی Marvel’s Avengers تایید نکرده است. به احتمال زیاد این شخصیت در بعضی از مراحل بازی حضور داشته باشد یا شاید در آینده به بازی اضافه شود. گذشته از این‌ها مرد عنکبوتی یکی از قهرمان‌های نمادین مارول است و این احمقانه خواهد بود که اگر این شخصیت در بعضی از مراحل این بازی حضور نداشته باشد.

بازی Avengers در تاریخ جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ ماه می ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‎شود.

نظرات خود را در رابطه با این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa