انتخابات بازیکن در Dying Light 2 بر شکل جهان بازی تاثیرگذار خواهد بود

90 درصد انتخابات در بازی‌های ویدیویی اهمیتی جدی ندارند. ممکن است مثلا برخی اتفاقات ریز، تغییر چند خط دیالوگ یا شاید مرگ زودتر یکی از شخصیت‌ها را با برخی انتخابات ببینیم. به غیر از پایان‌بندی، خیلی کم پیش می‌آید که تصمیمات بازیکن در بازی‌ها تاثیری جدی از خود به جای بگذارند اما استودیوی Techland قصد دارد با بازی Dying Light 2 شرایط را تغییر دهد که می‌گویند تصمیمات بازیکن در ابعاد بزرگی تاثیرگذار خواهند بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، تایمون اسمکتالا، طراح ارشد در Techland، طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry در رابطه با تکامل این بازی و اینکه چگونه از نسخه اول به عنوان یک آزمایش برای انجام کارهای دنباله آن استفاده کردند صحبت نمود. آن‌ها می‌خواهند جهان به‌طور قابل ملاحظه‌ای بسته به انتخابات شما دچار تغییر شود. این انتخاب‌ها به‌طور جد بر شکل دنیای بازی تاثیر می‌گذارند، یعنی ممکن است بخش عظیمی از محتویات بازی را نبینید:

"ما در ابتدا فقط درباره روایت داستانی فکر می‌کردیم اما با داشتن مزیت‌های تکنولوژی موتور بازی‌سازی جدید ما - موتور C - فهمیدیم که می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. برای مثال، چه می‌شد اگر این تصمیمات به جای روایت داستانی، روی فضای سندباکس بازی هم تاثیر بگذارند؟ ما شروع به کار برروی آن کردیم و فهمیدیم احساس قدرت‌مندی برای بازیکن بود چون آن‌ها هستند که این تصمیم را می‌گیرند و متوجه می‌شدند محیط اطراف‌شان بخاطر آن تغییر نموده است.

بازیکنان به بالای بلندترین ساختمان می‌روند و با نگاه به اطراف با خود می‌گویند که من این کار را کردم، چیزی که من را محاصره کرده، عاقبت انتخابات من است. این واقعا تعداد زیادی از ما را هیجان‌زده کرد و ایده‌ای بود که در ابتدا در پروژه وجود نداشت اما حدود دو سال پیش فهمیدیم این چیزی که می‌توانیم و باید انجامش دهیم."

هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Dying Light 2 معلوم نیست ولی قرار است در سال 2020 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شود.

منبع متن: pardisgame