کاملا واضح است که شرکت بازی‌سازی سی‌دی پراجکت، منابع بسیار بیشتری برای ساخت بازی بعدی‌شان یعنی «سایبرپانک ۲۰۷۷» هزینه کرده است. این موضوع هم قرار است در تمام بخش‌های بازی، اعم از گیم‌پلی و داستان و وسعت بازی، به خوبی نشان داده شود. یکی از مدیران سی‌دی پراجکت به تازگی گفته است که آن‌ها مراحل فرعی بیشتر و عمیق‌تری در مقایسه با ویچر ۳، برای سایبرپانک ۲۰۷۷ طراحی کرده‌اند.

بازی Cyberpunk 2077 در روز ۲۷ شهریور روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

مدیر شعبه‌ی کراکف استودیوی بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد، در مصاحبه‌ای به تازگی به تعداد مراحل فرعی سایبرپانک ۲۰۷۷ اشاره کرده است. طبق گفته‌ی او، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ چهار نوع کوئست یا همان مرحله خواهد داشت و در کنار کوئست‌های اصلی یا همان داستانی، بازی‌کننده‌ها با کوئست‌های فرعی و کوئست‌های کوچکتر و کوتاه هم روبرو خواهند شد. این نوع کوئست‌های کوتاه و کوچک با نام «قصه‌های خیابانی» (Street Stories) در بازی قرار گرفته‌اند.

«جان مامایس»، مدیر شعبه‌ی کراکف سی‌دی پراجکت رد، گفته است که آن‌ها به نسبت ویچر ۳، منابع بسیار بیشتری برای ساخت دنیای سایبرپانک ۲۰۷۷ و افزودن جزییات به آن هزینه کرده‌اند. او گفته است: «به هنگام توسعه‌ی ویچر ۳ عناصر داخل محیط بازی را بسیار دیرتر از دیگر بخش‌های بازی، ساختیم؛ طوری که فقط دو یا سه نفر روی آن کار کرده بودند. این بار ۱۵ نفر روی ساخت کوئست‌های داخل محیط بازی کار می‌کنند.»

بازی Cyberpunk 2077

مامایس می‌گوید که طراحی محیط سایبرپانک ۲۰۷۷ لایه‌های مختلفی دارد. او اضافه کرده است: «یک لایه‌ی همیشگی وجود دارد، که کوئست دهنده‌ی معمولی هیستند و پس از آن قصه‌های خیابانی قرار می‌گیرند. فکر کنم حدود ۷۵ قصه‌ی خیابانی در بازی داریم. در لایه‌ی بعد از آن فعالیت‌های کوچکتری هم وجود دارند.»

او می‌گوید که قصه‌های خیابانی قرار نیست پیشرفته و بزرگ باشند. مامایس توضیح داده است: «قصه‌های خیابانی مثل کوئست‌های کوچک می‌مانند. آن‌ها داستان دارند، ولی چیزی مثل میان‌پرده‌های سینمایی پیشرفته برای‌شان طراحی نشده است. قصه‌های خیابانی برای آشنایی بیشتر با دنیای بازی و تراز گرفتن شخصیت شما طراحی شده‌اند.»

حجم زیاد کوئست‌های بازی ممکن است در ذهن افراد، یادآور کوئست‌های ماشینی و اتفاقی باشند، ولی مامایس می‌گوید که آن‌ها چنین روشی را دنبال نکرده و خودشان همه چیز را طراحی کرده‌اند. مدیر سی‌دی پراجکت کراکف اضافه کرده است: «تمام کوئست‌ها دستی طراحی شده‌اند. هیچ چیز به صورت ماشینی و خودکار تولید نشده است. قالب‌هایی آماده داریم که تیم بازی‌سازی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، ولی هر کدام را به اندازه‌ای تغییر می‌دهند تا حس خاص خود را داشته باشند. دنیای بازی پر از چیزهایی این چنین است و مطمئن باشید بازی کردن آن حس خوبی خواهد داد.»

چند وقت پیش شنیدیم که قصه‌ی اصلی سایبرپانک ۲۰۷۷ کوتاه‌تر از روند داستانی اصلی ویچر ۳ خواهد بود، ولی طبق گفته‌ی سی‌دی پراجکت، آن‌ها سایبرپانک ۲۰۷۷ را طوری طراحی کرده‌اند تا شعبه‌های داستانی بیشتری داشته باشد و بازی‌کننده‌ها در مقایسه با ویچر ۳ بتوانند برای بارهای بیشتری سایبرپانک ۲۰۷۷ را بازی کنند. این روند حتی در کوئست‌های فرعی بازی هم حفظ شده و قرار است آن‌ها هم پیچیده‌تر و عمیق‌تر از بازی قبلی سی‌دی پراجکت باشند.

بازی Cyberpunk 2077

در توضیح کوئست‌های فرعی سایبرپانک ۲۰۷۷، یکی از سازندگان بازی آن را با بازی قبلی‌شان یعنی ویچر ۳ مقایسه کرده بود. کوئست‌هیا فرعی ویچر ۳ به یک خط صاف تشبیه شده بود که شعبه‌های مختلفی از آن بیرون زده‌اند. از طرف دیگر، مراحل فرعی سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار است خودشان شعبه‌های مختلفی بگیرند و ممکن است یکی از شعبه‌ها حتی به خط اصلی متصل شود و روی آن تاثیر بگذارد.

استودیوی بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رد گفته است که مراحل فرعی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بخش مهمی از داستانی بازی هستند و اتفاقات بزرگ و عجیبی را در خود جای داده‌اند.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار بود در ماه آوریل سال جاری میلادی عرضه شود، ولی عرضه‌ی آن تا سپتامبر ۲۰۲۰ به عقب افتاد.

این بازی در روز ۱۱ سپتامبر سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Video Game Chronicles

بیشتر بخوانید:
جدیدترین اطلاعات روند بازی Cyberpunk 2077
سایبرپانک ۲۰۷۷؛ نژادپرستی، هموفوبیا، ترنسفوبیا، و سایر قضایا
ببینید:
تریلر E3 2019 بازی Cyberpunk 2077
تریلر معرفی گیم‌پلی Cyberpunk 2077 

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مراحل فرعی سایبرپانک ۲۰۷۷ چند برابر ویچر ۳ است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala