به گزارش پردیس گیم، فقط چند روز تا انتشار بازی Half-Life:Alyx باقی مانده است. گیمرها زمان زیادی برای عنوان جدیدی از Half-Life صبر کرده‌اند، به طوری که آخرین بازی Half-Life، حدود ۱۶ سال پیش عرضه شد. خاطره‌بازی را که کنار بگذاریم، الان بهترین وقتِ آمادگی برای این عنوان بزرگ است.

شرکت Valve، رسما اعلام کرده است که دقیقا چه زمانی بازی Half-Life:Alyx وارد بازار می‌شود. این بازی در تاریخ ۴ فروردین و ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران منتشر می‌شود.

Half-Life:Alyx در زمانی میان Half-Life و Half-Life 2 اتفاق می‌افتد. بنابراین، این عنوان همان سومین بخش و دنباله‌ای نیست که گیمرها همیشه منتظرش بودند. مورد منحصر به فرد دیگری که وجود دارد، این است که این بازی، به صورت VR (واقعیت مجازی) می‌باشد که همین باعث کمبود چشمگیری در ذخیره‌ی Valve Index (هدست واقعیت مجازی Valve) شده است. داستان کلی این بازی از این قرار است که شما در نقش شخصیتی به نام Alyx Vance، باید در برابر یک نژاد فرازمینی که با نام Combine شناخته می‌شوند، بجنگید.

این روزها، بازی‌ها گران هستند. هدست‌های واقعیت مجازی هم همین طور. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید این بازی به چه مدت می‌تواند شما را سرگرم کند، باید گفت چیزی در حدود همان مدت زمان Half-Life 2 می‌باشد.

منبع متن: pardisgame