حجم به روز رسانی روز اول Ghost of Tsushima مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، فایل به روز رسانی لانچ 7.7 GB حجم خواهد داشت و تعدادی از باگ‌ها را در همان روز انتشار رفع خواهد کرد. متأسفانه، یادداشت‌های مربوط به این به روز رسانی مبهم هستند، بنابراین نمی‌توان فهمید با دریافت آپدیت دقیقاً چه تغییراتی خواهید داشت.

تمام توضیحاتی که درمورد این به روز رسانی منتشر شده را مشاهده می‌کنید؛

«حل شدن تعدادی از باگ‌ها.»

در Ghost of Tsushima بازیکنان در نقش یک سامورایی به نام Jin قرار می‌گیرند و دوره‌ی حمله مغول‌ها به ژاپن را تجربه می‌کنند. در طول بازی، جین هیچ سلاح جدیدی به دست نخواهد آورد ولی می‌توانید توانایی‌ها و ارتقاءهایی درمورد شمشیر کاتانا و کمان او داشته باشید تا مواجهه با دشمنانی که در جزیره پرسه می‌زنند برایتان سرگرم کننده‌تر شود.

«جین قهرمان این داستان است. بازیکنان در تک تک قدم‌ها، همراه او خواهند بود و زندگی وی از زمانی که یک سامورایی شرافتمند بود تا زمانی که تبدیل به روح سوشیما شد را تجربه خواهند کرد.

شمشیر جین یک میراث خانوادگی است و از ابتدا تا انتها همراه او خواهد بود. به عنوان یک سامورایی کشنده، این کاتانا مهم‌ترین اسلحه برای مبارزه با مهاجمین است. این تیغه‌ی ژاپنی چیزی است که در طول داستان همانند جین رشد و پیشرفت می‌کند. همینطور که جین تجربه‌های بیشتری به دست می‌آورد و تبدیل به یک سامورایی مخوف به نام Ghost می‌شود، قابلیت‌ها و تاکتیک‌های او نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. می‌توانید یاد بگیرید با استفاده از کمان از راه دور دشمنان را از پا در بیاورید یا از فاصله نزدیک، به وسیله‌ی بمب‌های دودزا حریف را سردرگم کنید. نمی‌خواهیم تمام ویژگی‌های جین را به اشتراک بگذاریم، چرا که دوست داریم خود بازیکنان آن‌ها را کشف کنند.»

Ghost of Tsushima به صورت انحصاری در روز جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ برای PlayStation 4 منتشر می‌شود. این بازی روز گذشته گلد شد و به گفته توسعه دهندگان، نباید شاهد تأخیر دیگری در عرضه باشیم.

منبع متن: pardisgame