اخیرا یکی از نگرانی‌های طرفداران در فضای مجازی تعداد زیاد صحنه‌های QTE در بازی جدید استودیو Insomniac Games بود که هم‌اکنون این استودیو به آن واکنش داده است.   Quick Time Events شامل لحظاتی می‌شوند که شما با فشار دادن دکمه‌ای خاص در بعضی مواقع از پیش تعیین شده درون بازی وارد کات سین‌هایی می‌شوید. […]

Insomniac Games به انتقادات درمورد سیستم QTE در بازی Spider-man پاسخ می‌دهد

اخیرا یکی از نگرانی‌های طرفداران در فضای مجازی تعداد زیاد صحنه‌های QTE در بازی جدید استودیو Insomniac Games بود که هم‌اکنون این استودیو به آن واکنش داده است.   Quick Time Events شامل لحظاتی می‌شوند که شما با فشار دادن دکمه‌ای خاص در بعضی مواقع از پیش تعیین شده درون بازی وارد کات سین‌هایی می‌شوید. این به اصطلاح دکمه زنی‌ها در سری God of War زیاد وجود داشتند که قرار است در نسخه‌ی جدیدش اصلاح شوند.

هم‌اکنون سازندگان Spider- Man اعلام کردند که روالی که در دموی E3 2017 در کنفرانس شرکت سونی دیده شد صرفا جهت نشان دادن لحظاتی هیجان انگیز و اصطلاحا BlockBuster بوده است که قرار نیست در بازی اصلی شاهد این تعداد از صحنه‌های Quick Time Events در بخش‌های دیگر بازی باشیم. آن‌ها هم‌ چنین بیان کردند که تمرکز اصلی گیم پلی بر روی مبارزات قرار دارد.

استودیو Insomniac Games تایید کرد که قرار نیست در بازی فقط به بخش داستان اصلی پرداخته شود و چالش‌ها و ماموریت‌های فرعی زیادی وجود خواهد داشت که بازیبازان را وادار به گشت و گذار در محیط بازی می‌کند.

بازی Spider- Man ساخته‌ی استودیو Insomniac Games و ناشر آن شرکت سونی به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

در زیر می‌توانید اخباری از این عنوان اخیرا که منتشر شده است را مشاهده نمایید:

منبع متن: gamefa

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید