به نظر کوچک‌ترین کنسول نسل بعد، کوچک‌ترین بسته بندی را نیز به خود اختصاص داده...

چیزی تاز از راه رسیدن نسل جدید کنسول‌های خانگی باقی نمانده و طبق معمول همگان بابت این موضوع هیجان زده هستند. هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S کمتر از 20 روز دیگر عرضه می‌شوند و خوش‌بختانه، اکنون می‌توانید اندازه واقعی Series S را در این تصویر مشاهده کنید.

البته، Microsoft قبلاً از جعبه‌ی Xbox Series X و Xbox Series S رونمایی کرده بود ولی تا وقتی یه عکس در محیط واقعی نبینید نمی‌توانید اندازه‌ی درست آن را تصور کنید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به لطف فردی ناشناس که از بسته بندی Xbox Series S تصویربرداری کرده، حالا می‌توانیم با اطمینان بگوئیم که کوچک‌ترین کنسول نسل بعدی، کوچک‌ترین بسته بندی را نیز خواهد داشت. در طرف دیگر، جعبه‌ی Xbox Series X بسیار بزرگ‌تر از برادر کوچک‌ترش به نظر می‌آید که اصلاً هم تعجب آور نیست. هر دوی این سخت‌افزارها در ماه جاری عرضه می‌شوند.

1

همانطور که از قبل نیز می‌دانستیم، گفته می‌شود Xbox Series S کوچک‌ترین کنسول نسلی آینده است و با قیمتی مناسب‌تر تجربه‌ی نسل نهمی را با رزولوشن 2K فراهم می‌کند. با وجود یک سری شایعات درمورد مانع بودن Series S برای پیشرفت کامل بازی‌ها، فیل اسپنسر طی مصاحبه‌ای که اخیراً انجام شده تأیید کرد که Series S عملکردی فوق‌العاده در اجرای بازی‌ها خواهد داشت و قادر است بسیار سریع‌تر از Xbox Series X بازی‌ها را بارگزاری کند.

نسل بعدی کنسول‌های Microsoft در 20 آبان ماه از راه خواهد رسید. اگر برنامه دارید با رزولوشن 4K به تجربه‌ی بازی‌ها بپردازید، مجبور به هزینه‌ی $499 دلاری خواهید بود. با اینحال، اگر می‌توانید با 2K یا Full HD resolution کنار بیاید، پس Xbox Series S با قیمت $299 نیاز شما را برطرف می‌کند.

منبع متن: pardisgame