دیوید کیچ، کارگردان Detroit: Become Human، اعلام کرد که انتخاب‌های Detroit از Heavy Rain بیشتر و متفاوت‌تر خواهند بود. بازی‌های دیوید کیج درباره انتخاب‌های بازیکنان هستند. Detroit: Become Human هم از این قاعده مستثنی نیست. البته تفاوت این بازی با بازی‌های پیشین دیوید کیج، در تنوع انتخاب‌‌ها می‌باشد. نکته جالب Detroit و اندرویدهایش این است […]

دامنه انتخاب‌های Detroit: Become Human سه برابر Heavy Rain خواهد بود

دیوید کیچ، کارگردان Detroit: Become Human، اعلام کرد که انتخاب‌های Detroit از Heavy Rain بیشتر و متفاوت‌تر خواهند بود.

بازی‌های دیوید کیج درباره انتخاب‌های بازیکنان هستند. Detroit: Become Human هم از این قاعده مستثنی نیست. البته تفاوت این بازی با بازی‌های پیشین دیوید کیج، در تنوع انتخاب‌‌ها می‌باشد. نکته جالب Detroit و اندرویدهایش این است که شما می‌توانید از هر زمان و هر کجا که می‌خواهید، داستان بازی را تکرار کنید. اگر از تصمیمی که گرفته‌اید پشیمان هستید هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ کافی است دوباره به آن صحنه بازگردید.

آخرین دمو پخش شده از Detroit: Become Human دو اندروید را نشان می‌داد که می‌خواستند از دست سایر ربات‌ها فرار کنند. این فقط ظاهر قضیه استو دیوید کیج در مصاحبه با Games Radar گفت:

شرایط بسیار پیچیده‌تر از آن چه که فکر می‌کنید هستند. بازی به شدت ارزش‌های مورد نظر بازیکن را در ابعاد مختلف بررسی می‌کند؛ نه فقط این که آیا رنگ قرمز را دوست دارید یا آبی. بیشتر این‌گونه است که اگر شما در چنین شرایطی بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟ آیا این کار مطابق با ارزش‌های شما پیش می‌رود؟ ممکن است فکر کنید که دارید کار درست را انجام می‌دهید اما چند لحظه بعد متوجه می‌شوید که دقیقا عکس آن بوده است. چرا که زندگی واقعی بسیار پیچیده‌تر از فرشدن چند دکمه است. نتیجه‌های زیادی وجود دارند. باید فکر کنید که رسانه‌ها در این خصوص چه فکری می‌کنند؟ اذهان عمومی چه فکری خواهند کرد؟ سایر افراد چه نظری دارند؟

تجربه دو نفر از Detroit نسبت به یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود. وجود قابلیت بازگشت به بخش‌های مختلف داستان تجربه بازیکنان را بهتر می‌کند. چیزی که بسیاری از بازیکنان در خصوص سایر بازی های دیوید کیج مانند Heavy Rain و Beyond Two Souls می‌گویند این است که پس از اتمام بازی دیگر نمی‌توان آن‌ها را بازی کرد چرا که یکی اعلام بسیار مهم در بازی رخ داده‌است و دیگر هیجان بار اول را نخواهند داشت. Detroit قصد دارد این مشکل را نیز رفع کند تا تجربه‌های مختلف یک بازیکن نیز در عین متفاوت بودن، هیجان‌انگیز هم باشد.

هرچند که دیوید کیج معتقد است که بهترین کار این است که ابتدا، بدون هیچ بازگشتی، بازی را تمام کنید و پس از آن مجددا با انتخاب‌های مختلف بازی کنید:

به کسانی که می‌خواهند این بازی را بازی کنند توصیه می‌کنم ابتدا یک مرتبه، بدون هیچ بازگشتی بازی را به پایان برسانند تا یک تجربه بسیار خوب و خاص بدست بیاورند. اما شما می‌توانید هر کجا که خواستید و احساس کردید که تصمیم اشتباهی گرفته‌اید، به هر جای بازی که می‌خواهید بازگردید و بصمیم‌های بهتری بگیرید.

بازی Detroit: Become Human در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa